Re: Geo-Route.

471
willemien schreef:@88ce
De fiets waar ik het over had is een dienstfiets, mijn eigen fiets is wel op mij afgestemd.
postbode21 schreef:@88CE
ga je de postbezorgers en postboden.. (willemien is een echte expostbode!) nu vertellen hoe je moet fietsen :lol:
Dan klopt er toch iets niet als je dienstfiets niet goed is afgesteld en aldus jezelf naar de kl**e helpt ?

472
Vandaag weer begonnen na een week vakantie, viel best tegen. Ik heb begrepen dat we vanaf maandag 16 januari 2012 onze wijken via een aangepaste Georoute gaan lopen. Dan zijn alle op- en aanmerkingen die wij hebben opgegeven via een logboek verwerkt. Ben zeer benieuwd of het dan beter gaat.

473
Om het in perspectief te plaatsten: wij gaan maandag de 16de ook starten met de Geo-route, maar die op- en aanmerkingen die we dan pas tegenkomen, zullen niet eerder dan op zijn vroegst 12 februari zijn verwerkt.

Zeg maar: in het diepe en hopen dat het computerprogramma voor iedereen een beetje lief is geweest met de planning. 8-) Veel plezier gewenst en sterkte wanneer nodig. Ook ik ben benieuwd hoe het zal gaan, bij ons zijn de wijken grondig door elkaar geschud en uitgebreid.
___
PostNL-bezorger sinds 1 november '11

475
Dat zal dan het voordeel zijn van relatief "laat" aansluiten, het zal voor de eerste VBG's minder soepel verlopen dan voor de laatste.

Onze info-avond verliep ook redelijk soepel. Het besloeg wel twee uur, dat was langer dan verwacht, maar op zich vond ik de info-voorziening en de planning rond het invoeren redelijk overkomen. Ik denk dat we er gewoon het beste van moeten maken met zijn allen, niet?
___

476
hier begint de georoute half feb al . we hebben er al over vergaderd,en in feb nog een keer.we zijn allemaal bang voor het onbekende.het draait allemaal om 1 ding.zo mijn mogelijk tijd ,en zoveel mogelijk verdienen voor de hoge heren

479
Tobo2011 schreef:Ooit houdt dat een keer op. Maar dan is Postnl ook ter ziele en overgenomen door een Duits bedrijf. :?

Kwestie van tijd. 8-)

Ondertussen volhouden! (Y)
Of eerder, er gaat een gerucht, volgens mijn TC, dat bij ons (area Zuid-West) geen geo route komt.

480
In Leiden is de Geo-route uitgesteld. Nog niet afgebroken, maar staat even in de koelkast in afwachting van de reorganisatie rondom 'de nieuwe weg van de brief'.
___