@Jan
die paar uur die jullie kosten aan op en neer fietsen vallen in het niet bij de besparingen die we hebben". Ze willen dus gewoon dat we meer verdienen.
geloof je het?
Re: Geo-Route.
602Ja natuurlijk!ophalen schreef:@Jan
die paar uur die jullie kosten aan op en neer fietsen vallen in het niet bij de besparingen die we hebben". Ze willen dus gewoon dat we meer verdienen.
geloof je het?
603@jan272 @ophalen
lees ik het verkeerd, ik hoop het van harte
citaat jan: "dus zelfs het op en neer fietsen zijn boterhammen". het lijkt bijna dat je er blij mee bent dat het herladen
wordt betaald. Dat is toch vrij Normaal Jan
en...een manager die zegt... "die paar uur die jullie kosten met op en neer fietsen", ja, willen ze soms dat je
het gratis doet
alsof je een gunst wordt verleend.
zeker nu er door een aantal in een garagehok de post moet worden opgehaald, waar nauwelijks sanitaire
mogelijkheden zijn geschapen.... kijk uit collega,s dat je voor jezelf een grens stelt.. tot hier en niet verder.
lees ik het verkeerd, ik hoop het van harte

citaat jan: "dus zelfs het op en neer fietsen zijn boterhammen". het lijkt bijna dat je er blij mee bent dat het herladen
wordt betaald. Dat is toch vrij Normaal Jan

en...een manager die zegt... "die paar uur die jullie kosten met op en neer fietsen", ja, willen ze soms dat je
het gratis doet

zeker nu er door een aantal in een garagehok de post moet worden opgehaald, waar nauwelijks sanitaire
mogelijkheden zijn geschapen.... kijk uit collega,s dat je voor jezelf een grens stelt.. tot hier en niet verder.

604postbode21 schreef:@jan272 @ophalen
lees ik het verkeerd, ik hoop het van harte![]()
wordt betaald. Dat is toch vrij Normaal Jan![]()
het gratis doetalsof je een gunst wordt verleend.
ik ben het helemaal met je eens,
verder sanitair is er niet eens ,bij nood moet het in een oranje zak

605Heb een wc op het depot nog geen seconde gemist.
Voor mijn ronde ga ik nog even en mocht ik onverhoopt tijdens mijn bestelronde naar de wc moeten, heb ik daar een vast adresje voor.
En tussen 2 lopen door ga ik thuis naar de wc.
Nu moet ik erbij vermelden, dat het depot erg dicht bij mijn huis ligt....is dit niet het geval, dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.
Mijn Geo loopt goed...kan me er goed in vinden na de invoering van alle wijzigingen.
Voor mijn ronde ga ik nog even en mocht ik onverhoopt tijdens mijn bestelronde naar de wc moeten, heb ik daar een vast adresje voor.
En tussen 2 lopen door ga ik thuis naar de wc.
Nu moet ik erbij vermelden, dat het depot erg dicht bij mijn huis ligt....is dit niet het geval, dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.
Mijn Geo loopt goed...kan me er goed in vinden na de invoering van alle wijzigingen.
606BEGRIJPEND lezen, zandmannen, begrijpend lezen.
Het is goed dat het sandd depot op je eigen keukentafel is...
Het is goed dat het sandd depot op je eigen keukentafel is...
607@jan272
het depot op je eigen keukentafel
Ja, wel fijn dat ik thuis de post kan sorteren.
het depot op je eigen keukentafel

Ja, wel fijn dat ik thuis de post kan sorteren.
608Na een week Georoute waarin de veranderingen verwerkt moesten zijn, is mijn conclusie dat er dus niets met m'n wijk gedaan is. En dit schijnt voor meerdere wijken te gelden. Of er is iets gedaan met een wijk wat niet de bedoeling was.
Onze postbodeplus gaat nu in samenspraak met de postbezorgers alle wijken een voor een opnieuw indelen. Voor aanvang van Georoute is wel aan de voorbereiders gevraagd of de wijken klopten, maar aan de mensen die de wijken weg moeten lopen is nooit iets gevraagd.
Onze postbodeplus gaat nu in samenspraak met de postbezorgers alle wijken een voor een opnieuw indelen. Voor aanvang van Georoute is wel aan de voorbereiders gevraagd of de wijken klopten, maar aan de mensen die de wijken weg moeten lopen is nooit iets gevraagd.
609@Willemien
Mooi! Het heeft geholpen dat je postbode plus jouw wijk op superdonderdag moest lopen!
mischien kan je het voorstel doen dat de voorbereider jouw wijk eens zelf gaat lopen?
dan gaan er nog meer ogen open....
en dan sorteer jij de wijk zoals jij weet dat deze efficient is.
heb je prompt je eigen route weer terug, zijn de voorbereiders overbodig en is de
postbode weer opnieuw in ere hersteld. zelf sorteren en zelf bezorgen
Mooi! Het heeft geholpen dat je postbode plus jouw wijk op superdonderdag moest lopen!
mischien kan je het voorstel doen dat de voorbereider jouw wijk eens zelf gaat lopen?
dan gaan er nog meer ogen open....
en dan sorteer jij de wijk zoals jij weet dat deze efficient is.
heb je prompt je eigen route weer terug, zijn de voorbereiders overbodig en is de
postbode weer opnieuw in ere hersteld. zelf sorteren en zelf bezorgen

610sand mannen. na geo route is er geen eigen wijk of loop meer. alle lopen gaan op de schop. er wordt een eerste efficiency slag gemaakt. we moeten er gewoon rekening mee houden dat de eerste drie maanden na G-day iedere dag een andere puinhoop is. de doorzetters gaan overblijven. de rest gaat naar 1 van de concurrenten.