D'r is zélfs een perfecte TC-er bij!
Het valt dus allemaal reuze mee.

Misschien moet jij voor PostNL ook maar de uitkomsten van het jaarlijkse medewerkersmotivatieonderzoek gaan analyseren.Tobo2011 schreef:69% van de stemmen geeft aan dat zijn of haar TC een persoon is die begrijpt wat postbezorgen is en zich sterk maakt voor zijn postbezorgers.![]()
Ik denk dat de meeste meningen gebasseert zijn op de persoonlijke ervaring die men met de TC heeft.Newman schreef:Misschien moet jij voor PostNL ook maar de uitkomsten van het jaarlijkse medewerkersmotivatieonderzoek gaan analyseren.Tobo2011 schreef:69% van de stemmen geeft aan dat zijn of haar TC een persoon is die begrijpt wat postbezorgen is en zich sterk maakt voor zijn postbezorgers.![]()
Wat ik bedoel is dat Tobo2011 op basis van 16 respondenten concludeert dat het reuze meevalt met de teamcoaches. En dat terwijl er vele duizenden mensen werkzaam zijn als postbezorger, en deze poll dus in de verste verte niet representatief genoemd kan worden.Jette schreef:Ik denk dat de meeste meningen gebasseert zijn op de persoonlijke ervaring die men met de TC heeft.Newman schreef:Misschien moet jij voor PostNL ook maar de uitkomsten van het jaarlijkse medewerkersmotivatieonderzoek gaan analyseren.Tobo2011 schreef:69% van de stemmen geeft aan dat zijn of haar TC een persoon is die begrijpt wat postbezorgen is en zich sterk maakt voor zijn postbezorgers.![]()
Ook ik basseer mijn mening daarop en niet op een medewerksmotivatieonderzoek!
Dat soort onderzoeken zeggen me niet zoveel.
Ik ben blij, dat de TC er over het algemeen goed uitspringt.
Misschien iets voor jou, Newman?? Teamleider worden in de nieuwe organisatie?
Bij mij is het glas altijd halfvol....bij jou ook, Newman?
Newman schreef:Misschien moet jij voor PostNL ook maar de uitkomsten van het jaarlijkse medewerkersmotivatieonderzoek gaan analyseren.
Precies....ik ben me er een!Newman schreef:(..) Tobo2011 deed dit gekscherend, maar bij PostNL is dit dagelijkse praktijk.
communicatiestoornis, wees blij dat hij/zij weg ispostbode21 schreef:@Jette
die wist al dat hij weg zou gaan.
)
Jammer Jette.Jette schreef:Ik hoorde vandaag van mijn TC, dat hij ons gaat verlaten.
Hij gaat de buitengebieden voor zijn rekening nemen en de einge vrouwelijke TC die we hebben, volgt hem op!
Ik baal hier gruwelijk van...