Re: Geo-Route.

631
postbode21 schreef:@Jette

Eerlijkheid duurt het langst!
Maar op het moment dat je begint met je fiets te laden.... dat is werken voor Post nl
en je problemen met schoudertas/sleutel ....bedrijfsrisico.
Jette... je was tijdens dat heen-en weer rijden toch nog steeds bezig voor Postnl!

als je ketting van je fiets eraf loopt... onder werktijd... bedrijfsrisico.
stoplicht steeds net op rood als jij er aan komt............bedrijfsrisico.

Maar.... je sjoemelt niet!
Nee, ik sjoemel niet met tijden.
Ketting van de fiets...is iets wat je niet kunt voorzien.

Zal eens informeren, hoe daar mee om te gaan en of er regels voor zijn mbt uitbetalen van de tijd.
Vindt dit wel een interessant punt, want ik had hier nog niet over nagedacht.

Heb geen verkeerslichten in de wijk, maar mocht dat wel zo zijn, valt dat onder gewerkte tijd, net als wachten voor een voorrangsweg!

632
Moet zeggen ik wordt steeds sneller met m'n ochtendwijk zeker op de daldag woensdag. En dat terwijl de wijk nog niet eens goed staat. In het begin van Georoute deed ik er op een daldag 2uur 30 min over en nu nog maar 1 uur 45 min. Moet wel zeggen dat ik in het begin ook op een daldag meestal 3 tassen post had en nu heb ik er op woensdag nog maar 1. We weten ook nog steeds de normtijden van onze wijken niet. We worden nog steeds uitbetaald naar wat we op de bezorgrapporten schrijven. De tc moet wel het idee hebben dat je eerlijk opschrijft wat je gewerkte uren zijn, dus niet zomaar extra tijd schrijven.

633
Bij ons is het nu al drie keer op woensdag voorgekomen dat de middagwijken tegelijkertijd met de ochtendwijken worden aangevoerd. Is wel lekker kun je alles in een keer meenemen. Gebeurt dat bij andere depots ook?

634
Na het een en ander uit gezocht te hebben, zonder de tc wegens vakantie, lijkt het erop dat ze iemand ander zijn wijk verkeerd hebben ingevuld op mijn naam en plaats vorige week. Diegene heeft dan dus te veel gekregen en ik te weinig. Nu moet het me nog lukken om ze te overtuigen van deze fout en het recht te zien breien.. En dat valt niet mee, je moet jezelf zowat in de armen van een postbode+ storten willen ze hier aandacht aan je besteden.
Maar komt vast goed, hopelijk registreren ze voortaan correcter.
___
PostNL-bezorger sinds 1 november '11

635
willemien schreef:Bij ons is het nu al drie keer op woensdag voorgekomen dat de middagwijken tegelijkertijd met de ochtendwijken worden aangevoerd. Is wel lekker kun je alles in een keer meenemen. Gebeurt dat bij andere depots ook?
Verschilt...op didoza 2 aanlevertijden....op de daldagen verschilt dat.

636
88CE schreef:Vandaag 2x 3km moeten omrijden (heen en terugweg)
Die extra tijd heb ik wel geschreven, ik heb niet om die wegafzetting gevraagd.
Als hun lopen te mekkeren dat alles een kortere route moet, dan ook betalen als die langer is.
Wegafzettingen....dat is onmacht.
Wij moeten de uitlooptijden mailen naar de TC, mits goed onderbouwd krijgen wij gewoon uitbetaald.
De bezorgrapporten zijn bij ons al een jaar geleden afgeschaft.

637
Dat vroeg ik me al af over die bezorgrapporten.
Hier gewoon zo'n A6 je met begin/eindtijd / reden waarom en dat soort dingen.
Ook stuur ik mail zoals vandaag dat het ietsjes langer heeft geduurd.

638
88CE schreef:Dat vroeg ik me al af over die bezorgrapporten.
Uitloop moeten wij over de hele week bekijken...ene dag iets uitloop, wordt dat verrekend met een dag dat je onder de normtijd loopt.

639
Jette schreef:
88CE schreef:Dat vroeg ik me al af over die bezorgrapporten.
Uitloop moeten wij over de hele week bekijken...ene dag iets uitloop, wordt dat verrekend met een dag dat je onder de normtijd loopt.
Bij ons gaat dat niet helemaal op om het per dag te bekijken. Ikzelf heb bv iedere middag een andere wijk en die kun je niet echt met elkaar vergelijken.