Wat doen jullie met je smartphone tijdens het bezorgen van de post?
Niets, ik ben aan het bezorgen.ief schreef:Wat doen jullie met je smartphone tijdens het bezorgen van de post?
Uitzetten......ben dan aan het bezorgen...niet aan het bellen.88CE schreef:ief schreef:Wat doen jullie met je smartphone tijdens het bezorgen van de post?
Da's een kwestie van handigheid. Als het erg koud is (dus bij vorst of wanneer ik een bromfietsdienst heb waarbij je urenlang stil zit) draag ik leren handschoenen. Als die onvoldoende werken (zeker als het koud is EN regent) heb ik ook nog een soort goretex ski-handschoenen. De handpalm en onderkant van de vingers zijn bekleed met een soort rubber, zodat je toch nog redelijk wat grip hebt. Werkt nog steeds niet ideaal, maar nog altijd beter dan geklooi met halfbevroren gevoelloze vingers.jan272 schreef:Mijn Samsung shell type gsm kan alleen bellen of gebeld worden. SMS ook trouwens. En die zit in het GSM zakje van mijn broek. Handschoenen zijn aan mij niet meer besteed. MET werken kun je niet bij TNT want wij mogen geen fouten maken.