Re: Geo-Route.

652
Vandaag erg veel post...tijdschriften en veel dikke grote enveloppen.
Als piek nog meer piek wordt, voorzie ik problemen met de buitenbussen.
Had nu al zoveel post voor een adres, dat de post niet in de buitenbus pastte. Gelukkig zat er nog een gleuf in de voordeur...heb het daar door gewurmd.
Als er geen gleuf in de voordeur had gezeten, had ik de overgebleven post, dat niet meer in die bus pastte weer mee kunnen nemen naar het depot.

2.29 over gedaan, waar 2.08 voor staat! :evil:

653
Na mijn berichtje van gisteren vandaag gebeld door onze TC (of zo...) en hier is besloten dat wij (de klagers over de
scenario tijden) ervaren postbodes meekrijgen om te kijken of onze tijden kloppen (of die van hun...). Tja,
natuurlijk gezegd dat dat ok is, wie weet kunnen ze me nog tips geven om nog sneller te gaan (mijn voorstel was
een raket meeleveren.... :-)) Ben benieuwd hoe e.e.a. gaat lopen.

654
mon-2205-meij schreef:Na mijn berichtje van gisteren vandaag gebeld door onze TC (of zo...) en hier is besloten dat wij (de klagers over de
scenario tijden) ervaren postbodes meekrijgen om te kijken of onze tijden kloppen (of die van hun...). Tja,
natuurlijk gezegd dat dat ok is, wie weet kunnen ze me nog tips geven om nog sneller te gaan (mijn voorstel was
Of een springstok samen met de kangoeroebuidel....kun je nog sneller. :lol:
Postbode happy!

655
mon-2205-meij schreef:Na mijn berichtje van gisteren vandaag gebeld door onze TC (of zo...) en hier is besloten dat wij (de klagers over de

Ze gaan er echt alles aan doen om teveel betalen te voorkomen.
mensen denk na het gaat om geld niet om mensen.
Met de jaren zal het een soort vrijwilliggerswerk worden,
hoeven ze niks te betalen, alleen de vrijgestelde vrijwilligersvergoeding.
Als je naar een gemiddelde plaats kijkt, met bijv voorheen(voor geo) die bijv 66 wijken had.
Door de geo hebben ze dit teruggebracht naar een 34/35 wijken.
Een besparing op de bezorging van rond de 50%
Een 2e loonbesparing op de medewerkers(sters) van pak hem weg gemiddeld)bijna 30%(org postbode tegen een pbz)
En nog lopen mierenn..ken over een kleine uitloop.
Tot op heden blijf ik ook bij mijn standpunt,dit gaat hem niet worden.

656
@Jette

dan moet de postbode wel mee op de piekdagen di/do.. en als er vergelijkbaar zoveel post is
als deze week.
had jij trouwens ook de grote blauwe aanslagen enveloppen van de belastingdienst Jette?
dan deden /doen we de order weer gezellig 'samen' :lol:

657
postbode21 schreef:@Jette

dan moet de postbode wel mee op de piekdagen di/do.. en als er vergelijkbaar zoveel post is
als deze week.
had jij trouwens ook de grote blauwe aanslagen enveloppen van de belastingdienst Jette?
dan deden /doen we de order weer gezellig 'samen' :lol:
Nee, waren witte enveloppen.
Wel kleinere blauwe enveloppen. :(

658
ophalen schreef:

Ze gaan er echt alles aan doen om teveel betalen te voorkomen.
mensen denk na het gaat om geld niet om mensen.
Met de jaren zal het een soort vrijwilliggerswerk worden,
hoeven ze niks te betalen, alleen de vrijgestelde vrijwilligersvergoeding.
Als je naar een gemiddelde plaats kijkt, met bijv voorheen(voor geo) die bijv 66 wijken had.
Door de geo hebben ze dit teruggebracht naar een 34/35 wijken.
Een besparing op de bezorging van rond de 50%
Een 2e loonbesparing op de medewerkers(sters) van pak hem weg gemiddeld)bijna 30%(org postbode tegen een pbz)
En nog lopen mierenn..ken over een kleine uitloop.
Tot op heden blijf ik ook bij mijn standpunt,dit gaat hem niet worden.
Van 66 wijken naar 35 is geen besparing, ze hebben gewoon stukken samengevoegd. Dus minder wijken, maar wel groter. Er zijn niet opeens adressen verdwenen of zo. Als ik een lamp koop die 2x zo lang meegaat maar ook 2x zo duur is, is er toch ook geen sprake van besparen? :?: (en al zeker geen 50%).

En dat dit vrijwilligerswerk gaat worden, geloof ik ook niet. Zo leuk is het werk nou ook weer niet, dat mensen het gratis gaan doen. Waarom zou je je voor nop een breuk gaan lopen sjouwen met postbuidels en 3 bundels? Of 4 uur lang op een brommertje in weer en wind door de buitengebieden tuffen?

660
mon-2205-meij schreef:hier is besloten dat wij (de klagers over de scenario tijden) ervaren postbodes meekrijgen om te kijken of onze tijden kloppen
Die ervaren bodes staan niet bekend om hun hoge snelheden. Eerder om hun manier om bestaande tijden te vullen.