@Scully,
Sterkte,
Dat kan zo zeer doen.
Smeer de kneuzingen maar dik in met Arnica zalf.
Dat helpt goed en ik kan het weten na meerdere val partijen vorige winter.
Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!
322Jeetje Scully! Hoe is dat toch gekomen dat je zo viel?
Heel veel beterschap!!! En anders maar een paar dagen niet lopen hoor. Denk goed aan jezelf!!
Heel veel beterschap!!! En anders maar een paar dagen niet lopen hoor. Denk goed aan jezelf!!
323
@ Doro, ga ik zeker doen, moet zo eerst even een tube halen. Kon hem gisteren niet meer vinden.
En hoe het gekomen is.... Te veel, te snel en de stoeprand missen... Kortom gewoon stom!!
325Goed hoor, onkruid vergaat maar zo niet!!!
Arnica is wonderspul, mijn duim was paars en er is nu bijna niks meer te zien. Maar mijn schouder en elleboog hebben achteraf ook een optater gehad. Dus helemaal zonder pijn bezorg ik nog niet.

Arnica is wonderspul, mijn duim was paars en er is nu bijna niks meer te zien. Maar mijn schouder en elleboog hebben achteraf ook een optater gehad. Dus helemaal zonder pijn bezorg ik nog niet.
326Rustig aan, hè?Scully schreef:Goed hoor, onkruid vergaat maar zo niet!!!![]()
Succes!!!
327Jette ik ben wel wat gewend. Ik heb en aandoening waardoor gewrichten makkelijk uit de kom schieten. Mijn leven is al 12 jaar niet meer pijnloos. Dus een beetje meer of minder... Het is alleen wel goed om in de gaten te houden dat de pijn van mijn aandoening niet erger wordt door dit soort rare dingen.
328Vindt het heel moedig van je, dat je voor een zwaar beroep als postbezorger bent gegaan!Scully schreef:Jette ik ben wel wat gewend. Ik heb en aandoening waardoor gewrichten makkelijk uit de kom schieten. Mijn leven is al 12 jaar niet meer pijnloos. Dus een beetje meer of minder... Het is alleen wel goed om in de gaten te houden dat de pijn van mijn aandoening niet erger wordt door dit soort rare dingen.

329wat een kut weer.
ik heb alles gelopen, zelfs de tocht naar me postwijken.
Voeten helemaal koud, handen zodanig bevroren dat het gewoon pijn doet.
En maar bijven hopen dat je niet uitglij.
Van mij mag het zomer worden!
ik heb alles gelopen, zelfs de tocht naar me postwijken.
Voeten helemaal koud, handen zodanig bevroren dat het gewoon pijn doet.
En maar bijven hopen dat je niet uitglij.
Van mij mag het zomer worden!
Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

330Ik werp post op een bepaald adres door de brievenbus. Gaat ineens de voordeur open en steekt er een jong meisjes hoofd naarbuiten dat roept "Dank je wel".