Re: brrr
44Het sneeuwt hier zachtjes sinds een uur of vier vanmiddag. Eerst dooide het meteen weg op de warme ondergrond. Maar ondertussen begint ie ook op de ondergrond te blijven zitten. Morgen wordt weer leuk als de sneeuw door onze vrienden de auto's is aangereden tot ijs.
De temperatuur doet me niet zoveel. Maar dat ijs. En het merendeel van de kruikezeikers die te beroerd is om de stoep te vegen (voor de bejaarden met hun rollator, niet voor mij).
De temperatuur doet me niet zoveel. Maar dat ijs. En het merendeel van de kruikezeikers die te beroerd is om de stoep te vegen (voor de bejaarden met hun rollator, niet voor mij).
46@88CE
postnl verstrekt ze geloof ik ook aan de werknemers
van sandd ontvingen we dit jaar met het kerstpakket ijzers voor onder de schoenen.
ik gebruik zelf anwb snowsteps.. je kan er goed mee fietsen/lopen/autorijden..
en als je fiets weg gaat glijden... sta jij als een moker zo stevig
alleen in een overdekt winkelcentrum zou ik er niet mee lopen... geeft van die putjes in de tegels.
ze zijn heel gemakkelijk af te doen.
postnl verstrekt ze geloof ik ook aan de werknemers

van sandd ontvingen we dit jaar met het kerstpakket ijzers voor onder de schoenen.
ik gebruik zelf anwb snowsteps.. je kan er goed mee fietsen/lopen/autorijden..
en als je fiets weg gaat glijden... sta jij als een moker zo stevig

alleen in een overdekt winkelcentrum zou ik er niet mee lopen... geeft van die putjes in de tegels.
ze zijn heel gemakkelijk af te doen.
48Ik vrees het ergste voor de komende week. Ik heb het thermo-ondergoed, de kniekousen en de ski-handschoenen weer tevoorschijn gehaald. Ik hoop dat ik deze week niet weer de buitenwijk hoef te doen waar ik vorige week al een paar x voor ben ingevallen: een brommerwijk waarbij je urenlang door het polderlandschap rijdt. Ziet er mooi uit, maar je krijgt het ijskoud door het stilzitten, en er is ook geen beschutting tegen de wind! 

50Ga zo ook op pad. Ik doe een legging onder mijn broek. Ik heb van die warme fleecesokken en sneakers met een nepbontje. Ze lopen heerlijk. De zolen hebben veel grip. Muts gaat ook maar op vandaag. Naar de wijk toe doe ik onder mijn wollen handschoenen nog van die halve vinger handschoenen.
En van mijn schoonzus heb ik ooit zo'n fleececol gekregen die je als sjaal kunt gebruiken. Zit heerlijk warm. Gewapend met warme chocomel, gaat het wel lukken vandaag.
Dochterlief wilde vanochtend met de auto naar school gebracht worden. (de school is 7 minuten fietsen - middelbare school ligt tegenover mijn postwijk) Mooi niet he? Ik moest vroeger ook door weer en wind fietsen.
Krijgen ze weerstand van.
En van mijn schoonzus heb ik ooit zo'n fleececol gekregen die je als sjaal kunt gebruiken. Zit heerlijk warm. Gewapend met warme chocomel, gaat het wel lukken vandaag.

Dochterlief wilde vanochtend met de auto naar school gebracht worden. (de school is 7 minuten fietsen - middelbare school ligt tegenover mijn postwijk) Mooi niet he? Ik moest vroeger ook door weer en wind fietsen.