Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

332
Geertjan schreef:Ik werp post op een bepaald adres door de brievenbus. Gaat ineens de voordeur open en steekt er een jong meisjes hoofd naarbuiten dat roept "Dank je wel".

Er zat vorige week een baby in een loopfiets bij de voordeur...heb de post maar half in de brievenbus gestoken, want was als de dood, dat het ukkie de hele partij post op z'n bolletje zou krijgen.
Heb ff breed lachend naar hem/haar gezwaaid. :D

336
Nou, ik kwam vanochtend bij een deur en daar staken de sleutels nog in het slot. Aan de buitenkant dus. Ik aanbellen. Niemand deed open. Ik ben toen maar even naar de buren gegaan en die vertelden dat meneer wel thuis moest zijn. Toen maar even op de voorruit getikt, want de bel deed het trouwens niet. Hij was in ieder geval voor mij niet te horen.
De heer des huizes deed toen eindelijk (in pyama) open. Hadden die sleutels er de hele nacht ingezeten. :o Die man mocht blij zijn dat ze niet bij hem binnen zijn gekomen zeg! Maar hij was blij dat ik hem gewaarschuwd had. De buurman hing uit het raam en stak zijn duim naar me op. (Y) :mrgreen:

Tja, je maakt zo wat mee op een dag he?

337
In de Z straat op nr 15 (bejaardenwoning) hangt een bordje naast de voordeur
Wees aardig voor uw kinderen
Zij kiezen later uw tehuis
En die sleutels. Dat is altijd fijn voor een spelletje:
Triiiiiiiiiiiing
Hallo, ik wilde U vandaag de post persoonlijk overhandigen
[Verbaasde blik aan de andere kant]
Oh eh, en dit hier is niet de handigste plek om uw sleutels te bewaren

340
88CE schreef:
Tobo2011 schreef: De volgende keer belt ze de Politie riep ze nog. :mrgreen:
kan me er iets bij voorstellen als je in je legertenue een (bom)brief naar binnen wilt werpen :D :mrgreen:
Ik was deze keer in burger en ik ken de uitwerking van een bom...da's niet grappig...geloof me. 8-)
Laatst gewijzigd door Tobo2011 op 01 feb 2012, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.