Precies Bart...en nu aan het werk!Bart van Donselaar schreef:(..)de postbezorgers het wel best vinden, met rust willen worden gelaten en niets van acties of media-aandacht willen weten dan houdt het op.

Óók in Zeist.

Precies Bart...en nu aan het werk!Bart van Donselaar schreef:(..)de postbezorgers het wel best vinden, met rust willen worden gelaten en niets van acties of media-aandacht willen weten dan houdt het op.
Nog nooit nodig gehad.Geertjan schreef:Ook, de oude schoudertas, degene die nu in gebruik zijn, is ook te klein. Heeft daar dan niemand tegen geprotesteerd?
zou niet weten waarom, de vorige was gewoon te klein in de nieuwe kan je een paar bundels stoppen en de pakketjes.Geertjan schreef:niemand tegen geprotesteerd?
Zie:Tobo2011 schreef:Precies Bart...en nu aan het werk!Bart van Donselaar schreef:(..)de postbezorgers het wel best vinden, met rust willen worden gelaten en niets van acties of media-aandacht willen weten dan houdt het op.
Óók in Zeist.
Bart, wat is je locatie ?Bart van Donselaar schreef:De antwoorden op mijn vraag op het Wetenschapsforum.nl maken duidelijk dat individuele acties tegen het postvest zinloos zijn. Zie:
http://www.wetenschapsforum.nl/index.ph ... pic=146153
Dat is jammer, maar bespaart ons ook een boel moeite. Wat nu nog zou kunnen is om iets via de vakbonden en/of de media te proberen. Dat wil ik wel doen, maar dan moet ik er wel zeker van zijn dat dit door de postbezorgers gewaardeerd wordt. Als de vakbonden en/of de media er mee aan de slag willen, en ze vervolgens merken dat de postbezorgers het wel best vinden, met rust willen worden gelaten en niets van acties of media-aandacht willen weten dan houdt het op.
Then count me out as well.Bart van Donselaar schreef:Bij Red de Postbode heb ik tevens geleerd trollen te negeren, dit is dan ook mijn eerste en laatste reactie op onze anonieme held "Tobo2011".
Ik heb altijd gehoord dat aangetekenden in die napoleonzak gedragen moesten worden ("op je hart"). Die zak zit namelijk in alle jasjes, zelfs in je PVC regenjas.willemien schreef:Volgens mij was de oude schoudertas oorspronkelijk bedoeld om aangetekende stukken in te vervoeren.