Re: Vakkentas en postbuidel

121
@jan272

jan, ik ben geen actievoerder en ook geen sp aanhanger.
ik haal de punten er uit die me raken, ik lees ook wel stukken van bart over organising e.d.
wat mij niet iets zegt... dus dat gooi ik aan de kant.

wat je krat betreft... je vergeet de koffiekan/lunchpakket.. /picknickmand ,
bij gebrek aan vestiging waar je tussen twee wijken in even kan lunchen/koffiepauze nemen :lol:

@88CE
met voorzichtigheid bedoel ik... niet al je plannen zo duidelijk aangeven.
verras de boel ;) schud ze wakker!
Laatst gewijzigd door wis-User02 op 09 feb 2012, 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.

123
88CE schreef:Voor mij 10 anderen is de leus.
Vreemd. Men kan over het algemeen niet aan GOEDE postbezorgers komen DIE BLIJVEN.

Op ons depot is het verloop 0%. Maar er zijn er bij met een verloop van 50% per jaar. Ik weet van een TC dat postbezorgers in de nabije toekomst meer vertroeteld gaan worden (vertroeteld a la tnt natuurlijk he) om ze maar te behouden.

124
jan272 schreef: Vreemd. Men kan over het algemeen niet aan GOEDE postbezorgers komen DIE BLIJVEN.
Dat is hier bij ons nu (een) het punt, plotseling na de aanstelling gaan ze het over de buidel hebben en uit 3 handen bezorgen.
Aldus ben je er in geluisd om op een redelijke manier je loop af te maken en nu wat de toekomst zou zijn als vrachttrein anno 1880 te functioneren.
GOEDE postbezorgers bestaan Jan, nu nog goede voorwaarden.

125
jan272 schreef:
88CE schreef:Voor mij 10 anderen is de leus.
Vreemd. Men kan over het algemeen niet aan GOEDE postbezorgers komen DIE BLIJVEN.

Op ons depot is het verloop 0%. Maar er zijn er bij met een verloop van 50% per jaar. Ik weet van een TC dat postbezorgers in de nabije toekomst meer vertroeteld gaan worden (vertroeteld a la tnt natuurlijk he) om ze maar te behouden.
0%, ligt er natuurlijk ook aan met hoeveel pbz jullie van daaruit bezorgen.
En voor het vertroetelen zetten ze de pvpostnl in.
Gezellig met alle collega's een dagje naar het sprookjespark van de Efteling want zij denken/weten dat wij in sprookjes geloven ;)

126
88CE schreef:
jan272 schreef: Vreemd. Men kan over het algemeen niet aan GOEDE postbezorgers komen DIE BLIJVEN.
Dat is hier bij ons nu (een) het punt, plotseling na de aanstelling gaan ze het over de buidel hebben en uit 3 handen bezorgen.
Aldus ben je er in geluisd om op een redelijke manier je loop af te maken en nu wat de toekomst zou zijn als vrachttrein anno 1880 te functioneren.
GOEDE postbezorgers bestaan Jan, nu nog goede voorwaarden.
Had ik maar 3 handen... :?

127
Mensen, we zullen wel zien hoe het loopt. In elk geval hebben we bij Red de Postbode herhaaldelijk gezien dat TNT/PostNL de site scherp in de gaten houdt, en soms mensen op het matje roept als ze iets lezen dat ze niet bevalt. Ook is het voorgekomen dat politici, journalisten en ex-postbodes bij TNT/PostNL de toegang is ontzegd, dus dat zou mij ook in dit geval niet verbazen. We gaan het zien.

Verder word ik gezien mijn betrokkenheid bij Red de Postbode vaak voor een (ex)postbode aangezien, maar ik ben een (ex)postbezorger.

@ postbode21. Dat is de juiste instelling! Het gaat om de inhoud. Mensen hoeven het niet met mij eens te zijn. Maar als je wil discussiëren doe dat dan wel op basis van argumenten. Of ik lid ben van de SP, de VVD of nog een andere partij doet niet ter zake. Ook worden mijn beweringen over PostNL niet ongeldig, enkel door het feit dat ik slechte ervaringen met TNT/PostNL heb.
Laatst gewijzigd door Bart van Donselaar op 09 feb 2012, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.

130
jan272 schreef:Je voert een kruistocht tegen alles wat je vorige werkgever was. Begrijpelijk en jammer. Maar om dan Tobo voor een trol uit te maken. Je tactieken komen grotendeels overeen met hoe de SP reageert als ze ergens willen infiltreren.
Als dat soort geitenwollensokkenfiguren er niet meer uit komt bestempelen ze je altijd als Trol. Ik vind het een eer! :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Tobo2011 op 10 feb 2012, 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.