Re: Vakkentas en postbuidel

133
@jan272. Wij hebben alle benodigdheden gekregen, maar ik had al een stevige drager, dus heb het nieuwe rek niet geïnstalleerd. Misschien zou dat inderdaad beter werken. Toch blijft een halve postzak - want meer past inderdaad niet in de nieuwe voortas, zelfs niet als je de post rechtop zet en hij niet meer dicht kan - erg zwaar aan het stuur en maakt het fietsen er niet veiliger op.

134
Je hebt kwaadaardige en grappige trollen. In beide gevallen zien ze het als een sport reacties uit te lokken, zonder verder een zinvolle bijdrage aan de discussie te leveren. Als er bezwaar is tegen de term 'trol' kan men het ook op de hier gegeven omschrijving houden. Lees dit topic dan even terug, en je zult zien dat deze omschrijving hier zonder meer van toepassing is. Elders heb ik aan zulke gasten al genoeg tijd verspild, vandaar dat het voor mij in nieuwe gevallen nu snel einde verhaal is.

Verder concludeer ik dat het op dit moment geen zin heeft richting vakbonden of media actie te ondernemen met betrekking tot het postvest en de vakkentas. Toen de eerste berichten over het postvest - al weer enige tijd geleden - bekend werden waren de reacties heftig, maar inmiddels zijn de reacties gemengd. Ik verwacht dat er zo'n tien procent van de postbezorgers daadwerkelijk zal afhaken en de rest zich zal schikken en zichzelf zal wijs maken dat het een vooruitgang of in elk geval iets onvermijdelijks is. In zo'n geval heeft het geen zin actie te voeren.

Ik zal dit topic nog wel in de gaten houden, wie weet valt het in de praktijk zwaar tegen. Dan kunnen we alsnog bekijken wat we dan gaan doen.

136
@bart van donselaar

ga je nou nog mee, of was dat een loze belofte aan @88CE.
kom op bart, eerst de boel aanzwengelen en je dan terugtrekken dat kan niet.

en tobo? langzamerhand vraag ik me af of jij ooit op straat loopt.
je hebt het steeds over ... bij ons op de vestiging

welke vestiging tobo? je bezorgd toch vanuit een garage?
daar hebben ze geen laptops, of computers.. :roll:

137
postbode21 schreef:
ga je nou nog mee, of was dat een loze belofte aan @88CE.
Hij gaat mee, heb al zijn gegevens al op de lijst ingevuld en heb zijn tel.nr ook met een @mail gekregen.
Het verhaal wat hij aan mij heeft gestuurd doet me niet twijfelen dat hij zich terug zou trekken.

138
postbode21 schreef:(..)langzamerhand vraag ik me af of jij ooit op straat loopt.
Absoluut! Ik heb vaak aangegeven op het forum dat ik moet lopen vanwege mijn suiker. 8-)
postbode21 schreef:je hebt het steeds over ... bij ons op de vestiging, welke vestiging tobo? je bezorgd toch vanuit een garage?
Je leest niet. Ik heb het nooit over 'bij ons op de vestiging' maar over 'mijn kantoor'. :roll:
En het Depot is niet in een garage maar een deel van ons kantoor. :P
postbode21 schreef:daar hebben ze geen laptops, of computers.. :roll:
Ja hoor....zelfs een Mainframe. :mrgreen:

140
Bart van Donselaar schreef:Verder concludeer ik dat het op dit moment geen zin heeft richting vakbonden of media actie te ondernemen met betrekking tot het postvest en de vakkentas. Toen de eerste berichten over het postvest - al weer enige tijd geleden - bekend werden waren de reacties heftig, maar inmiddels zijn de reacties gemengd. Ik verwacht dat er zo'n tien procent van de postbezorgers daadwerkelijk zal afhaken en de rest zich zal schikken en zichzelf zal wijs maken dat het een vooruitgang of in elk geval iets onvermijdelijks is. In zo'n geval heeft het geen zin actie te voeren.
Actievoeren heeft alleen zin als de postbezorgers zich aan sluiten, hun krachten bundelen. Ik heb echter het idee, dat dat niet gebeurd. Idere voorzich lijkt wel het motto.