Re: Lachen met Postnl! (1)

5
Zonder dat ik het wist, heb ik dinsdag oog in oog met deze mevrouw gestaan. Ik hoorde gisteren, dat zij de 'mevrouw van het filmpje' was. Wat haar functie binnen Postnl is.....geen idee, maar het is dus geen actrice zoals eerder werd gesuggereerd. Net als mijn teamleider heeft ze me te kennen gegeven, dat het afschaffen van bestellen uit 3 bundels niet zal gebeuren. Ze wist me ook te vertellen, dat ze op het CVL druk bezig zijn meer personeel te krijgen. Ach, dat wist ik al, in ons plaatselijke gratis weekkrantje stond een advertentie waarin 250 voorbereiders worden gevraagd.

6
fairmade schreef:maar het is dus geen actrice zoals eerder werd gesuggereerd.
Wedden van wel !
Wij postbezorgers zijn allemaal acteurs, we blijven de voorstelling herhalen weer of geen weer.
Alleen onze inkomsten liggen een paar treden lager :mrgreen:

7
1 minuut per adres. Daar doe ik het voor. Deze postbezorgster mag met mij mee naar Kunnekestraat 21 om de techniek voor te doen.
Schitterend toch. We worden verplicht meer geld te gaan verdienen.

Heb je de zadelpen van de fiets gezien? Aan het begin van de film staat ie op maatje reus en op het eind van de film op maatje dwerg. Dergelijke bundels had ik vandaag ook meerdere.

Ik vind het allemaal schitterend. Waarom zou je tegen dit soort dingen protesteren?

9
Nou, volgens mij is er niet zo veel verschil tussen die instructiefilm 1 en 2. Maar wat een gedoe zeg. 1 tas met h.a.h, 2 tassen met post. Je lijkt zo wel een pakezel die een bergtocht gaat maken. :lol: En bij elke deur pak je eerst zonodig h.a.h., dan niet 24 uurs post en dan 24 uurs post. Dan heb je dus een klein stapeltje dat je in één keer door de brievenbus wurmt. En dan verwachten ze nog dat je bij -8 graden Celsius zo snel mogelijk je wijk loopt. Lekker stel daarboven. Je doet eigenlijk 50% extra. Dat werk deed eerst de sorteerder. En krijg je daar meer salaris door? Echt niet!
Hebben ze het zelf wel eens gedaan bij die temperatuur met half bevroren vingers of bij een stortbui? Vast niet. Waarom 2 soorten post? Ik kan de logica er niet van in zien. Bovendien worden de 2 soorten toch op één dag bezorgd. Post is voor de ontvanger gewoon post. Die ziet het verschil tussen wel of 24 uurs post echt niet. Kan hem ook geen r... schelen. Zolang hij zijn post maar op tijd krijgt.