Re: Geo-Route.

831
jan272 schreef:(..)je hebt blijkbaar nooit in een hoogtechnologisch bedrijf gewerkt. (..)
Ik wel. En jan, het is voor mensen die in die Wereld niet thuis zijn bijna onmogelijk dat soort processen te snappen, laat staan te volgen. Mensen die iets niet begrijpen zijn snel geneigd te 'labelen'.

Barbarus hic ego sum, qui non intellegor ulli. :roll:

Een 'open mind' is nogal betrekkelijk...ík heb overigens altijd al de pest gehad aan kuddedierengedrag.

Ik zal ook wel stemmetjes horen.... 8-)

nb: leuke site Jan....zal eens iets bestellen.

832
Mijn voorbereider had er weer een zootje van gemaakt.
Veel bundels verkeerd gezet, huisnummers niet op loopvolgorde, straten doorelkaar , 1 elastiek om bundels van 10 tot 15 cm!
Toen een dikke bundel met 1 elastiek erom aan de glij ging en op een natte straat viel, ontplofte ik.

De tc gebeld en uit m'n slof geschoten.
Ik geef al vanaf 14 november aan dat er 2 stieken om de bundels moeten.

Tc belde terug, toen ik de post opnieuw aan het sorteren was....niet opgenomen.
Later belde hij weer en vertelde me dat de vogel inmiddels gevlogen was.
De tc is er ook zat van, want het is iedere keer dezelfde voorbereider, die de boel vergalt.
Heb de tc gezegd, dat ie hem een schop moet geven.
Ben benieuwd hoe dit afloopt.

833
Jette schreef:(..)Ik geef al vanaf 14 november aan dat er 2 stieken om de bundels moeten.Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Ik ook, want zo snel is je TC ook niet als die gein al vanaf 14 november(!) gaande is. :roll:

834
Jette schreef: Later belde hij weer en vertelde me dat de vogel inmiddels gevlogen was.
Sluit ik me bij Tobo aan
Wat wil de TC nu .
Dat jij de sorteerder verrot gaat schelden of ontslag aanzegt ?
Ik heb ook zo'n akkefietje gehad, en doodsimpel gezegd "als hij sorteert mag je gelijk een ander op de wijk zetten want dan loop ik niet punt uit"
Dat helpt, laat je niet gek maken.
Laatst gewijzigd door 88CE op 21 feb 2012, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.

837
wij hadden een zetter die ALTIJD de giro's achter een A4 had zitten en dergelijke fratsen. Ook ALTIJD, IEDERE dag, veel volgorde fouten. Kon je weer drie blokken terug. En bij iedereen.

TC en PB+ reageerden koeltjes. 1 Mail naar joep.meloen@postnl.nl (vul de naam van je VBG manager hier in) met een teaser text was voldoende om wel wat voor elkaar te krijgen. De tekst was meen ik iets van:

Code: Selecteer alles

Is het acceptabel dat er 1 of 2 zetters zijn die bij iedere loop die ze zetten ALLE voorkomende fouten iedere keer weer in hun werk hebben zitten? Zo ja dan zal ik er op straat ook maar naar gaan werken

839
jan272 schreef:wij hadden een zetter die ALTIJD de giro's achter een A4 had zitten en dergelijke fratsen. Ook ALTIJD, IEDERE dag, veel volgorde fouten. Kon je weer drie blokken terug. En bij iedereen.

TC en PB+ reageerden koeltjes. 1 Mail naar joep.meloen@postnl.nl (vul de naam van je VBG manager hier in) met een teaser text was voldoende om wel wat voor elkaar te krijgen. De tekst was meen ik iets van:

Code: Selecteer alles

Is het acceptabel dat er 1 of 2 zetters zijn die bij iedere loop die ze zetten ALLE voorkomende fouten iedere keer weer in hun werk hebben zitten? Zo ja dan zal ik er op straat ook maar naar gaan werken
Dat probleem heb ik ook...giro-enveloppen achter A 4 formaat enveloppen....hoogst irri!
Had me vanmorgen ziek gemeld...keelpijn en hoestbuien en na die ongein van gisteren, dacht ik....het is wel even goed.
Een daldag...vond het wel verantwoord om even thuis te blijven.

Belt de tc om te vragen hoe het is.
Deelde me mede dat hij mijn voorbereider nog niet had getroffen...de tijd die ik extra kwijt was, wordt bij hem in mindering gebracht.
Vroeg hem waarom het zo'n zootje is op de vestiging.
Antwoordde hij, dat een groep gedemotiveerde collega's de boel verstieren.

Schrale troost....er waren meer wijken verkeerd gezet.

Morgen ga ik weer werken.........

840
Jette schreef: de tijd die ik extra kwijt was, wordt bij hem in mindering gebracht.
En hij/zij gelooft dat de zetter dat pikt ?
Krijg al een beetje een voorstelling door wie iedereen gedemotiveerd is.