Re: Geo-Route.
842Het schijnt dat die voorbereider al meerdere keren is aangesproken op zijn werkwijze.88CE schreef:En hij/zij gelooft dat de zetter dat pikt ?Jette schreef: de tijd die ik extra kwijt was, wordt bij hem in mindering gebracht.
Krijg al een beetje een voorstelling door wie iedereen gedemotiveerd is.
843Dat gaat die zetter winnen.
Een bedrijf mag sancties uitdelen in de vorm van op non actief (max 2 dagen wettelijk met inhouding van loon) na 3x een schriftelijke waarschuwing.
Ontbinding arbeidscontract via de rechter.
Nooit en te nimmer dat zijn/haar uren naar een ander (jou) overgeheveld mag worden.
Dit zou een arbeidsconflict zijn tussen werkgever/werknemer.
Een bedrijf mag sancties uitdelen in de vorm van op non actief (max 2 dagen wettelijk met inhouding van loon) na 3x een schriftelijke waarschuwing.
Ontbinding arbeidscontract via de rechter.
Nooit en te nimmer dat zijn/haar uren naar een ander (jou) overgeheveld mag worden.
Dit zou een arbeidsconflict zijn tussen werkgever/werknemer.
844Wat die TC daar zei is een TNT dooddoener. Hoe kunnen ze ooit aantonen dat iemand 1,5 uur langer over zijn loop heeft gedaan door slecht werk van een zetter? Valt niet te bewijzen en valt nit uit te voeren.
Als je een probleem hebt met iemand, ga dan ALTIJD naar de baas van de baas! Ook buiten je werk. Maar thuis heb je dan, als vrouw, een probleem.
Als je een probleem hebt met iemand, ga dan ALTIJD naar de baas van de baas! Ook buiten je werk. Maar thuis heb je dan, als vrouw, een probleem.
845Wat een blufgasten bij jullie daar zeg!Jette schreef:(..)..de tijd die ik extra kwijt was, wordt bij hem in mindering gebracht.

Schrale troost? dat zegt iets over die Tc-er daar. DIE had allang de zaken op orde moeten brengen; hij wordt goed betaald zijn werk te doen. OMG!Jette schreef:Schrale troost....er waren meer wijken verkeerd gezet.

En dan tref je weer precies hetzelfde aan.Jette schreef:Morgen ga ik weer werken.........

Het is eigenlijk om te

Laatst gewijzigd door Tobo2011 op 22 feb 2012, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
846@jette
ik krijg ook een beetje het gevoel dat je jezelf voor het karretje laat spannen door "collega's"
Laat die zelf hun probleem oplossen.
ik krijg ook een beetje het gevoel dat je jezelf voor het karretje laat spannen door "collega's"
Laat die zelf hun probleem oplossen.
848Bij ons hebben ze meestal vaste voorbereiders op de wijken. De meesten van ons lopen al een aantal jaren mee en vaak herkennen we aan de naam van de voorbereider op het bezorgrapport al wat we kunnen verwachten. Sommigen maken er soms ook een zooitje van. Op het bezorgrapport schrijven we dan wat er mis was. De tc laat dan het bezorgrapport zien aan de desbetreffende voorbereider en dan gaat het weer een tijdje goed. Of we uitloop hebben door een slechte voorbereiding kunnen we niet zeggen, we weten nl nog steeds niet wat er voor onze wijken staat. Krijgen nog steeds de tijd die we op bezorgrapport invullen uitbetaald. Heb trouwens wel het idee dat de meesten van ons depot binnen de normtijden van Georoute zitten.
849Oh ja en als de post bv 3 straten verder zit als waar die moet zitten gaan we niet terug, tenzij het een rouwkaart of van de STAR is.
850simpel gewoon terug als herstelpost, en net zolang terug tot het goed ligt.Jette schreef: Verkeerd gezette post, met als gevolg uitloop!
op de bezorgrapport de reden vermelden.
Wat Willemien heeft hebben wij hier niet met rouwkaarten, die worden apart gebracht door 1 medewerker