Re: Besodemieterd door Postnl

11
@Jan272, tijdens je vakanties krijg je dan ook maar 8 uur uitbetaald per week. Ik zou mijn contract inderdaad dan ook flink laten verhogen. Krijg je tijdens je vakantie ook meer doorbetaald.. en bij ziekte.. enz.

@Pieter, je hoort gewoon de tijd betaald te krijgen die er voor je wijk staat. Nu ben je een grotere wijk gaan lopen, waar waarschijnlijk meer voor staat. Dan moet je ook die tijd krijgen die staat voor die wijk. Niet de tijd, van je oude, kleinere wijk. Maar het verbaasd mij niets, dat ze dit doen. Veel TC's denken dat bezorgers een stel deb*elen zijn, die toch niet voor zichzelf durven opkomen en waarmee ze kunnen doen wat ze willen.
Laatst gewijzigd door slagvaardige op 24 jan 2012, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.

14
postbode21 schreef:@jan272

zou je je contract dan niet eens laten openbreken en verhogen Jan?
over de meeruren krijg je geen pensioen, over de contracturen wel..

en zo lang postnl dat lekker laag houdt met 8 uur, bouw je nagenoeg geen pensioen op. ;)
Volgens onze tc is je pensioenopbouw over alle gewerkte uren en niet alleen je contracturen.
Maar ja tc ?. Begin nu toch te twijfelen.

16
brievenbus schreef:
postbode21 schreef:@jan272

zou je je contract dan niet eens laten openbreken en verhogen Jan?
over de meeruren krijg je geen pensioen, over de contracturen wel..

en zo lang postnl dat lekker laag houdt met 8 uur, bouw je nagenoeg geen pensioen op. ;)
Volgens onze tc is je pensioenopbouw over alle gewerkte uren en niet alleen je contracturen.
Maar ja tc ?. Begin nu toch te twijfelen.
Ik heb ook een contract van 8 uur pw, maar zit al maanden structureel boven mijn contracturen en dat blijft voorlopig ook zo met het depothouderschap erbij.
Ik ga in februari met mijn TC om de tafel om eea te bespreken...wil naar 10 uur! :lol:

20
Krijg geen contractverhoging....moet eerder een daldag inleveren, om niet teveel boven mijn contracturen te komen.
Heb gezegd, dat ik dat niet wil.
Tot dusver werk ik nog wel iedere dag behalve op maandag.
Verder worden er nieuwe mensen aangenomen met kleine contractjes.

Je bouwt wel verlofuren op over je meeruren.