Nou op zaterdag werken zou mij normaliter niets kunnen schelen. Ik werkte voorheen in de keuken van een verzorgingshuis en daar moest je ook regelmatig op de zaterdag en zondag werken. En nu bezorg ik al jaren pakjes voor Selektvracht
op zaterdag. Dus op zaterdag werken ben ik wel gewend. Maar ik kan geen twee dingen tegelijk doen. Ben niet superwoman.

Als ik al voor PostNL zou werken dan zou ik voor de maandag, woe en don. kiezen als dat kon. Met een beetje slijmen bij zo'n TC moet dat toch te doen zijn?

Maar nu alle gekheid op een stokje. Zoals ik al vermeldde weten die mensen van PostNL hier in het dorp dat ik ook voor Sandd werk en of die hun mond zullen houden als ze me dan ineens in het oranje zouden zien lopen? Dat vraag ik me sterk af hoor. En ja, ik ben wel een heel goede postbode. Ik doe het ook graag en besef dat post bezorgen secuur werk is. Maar mocht het nog eens mogelijk zijn, dan zou ik het misschien wel overwegen. Als ze iemand van 56 tenminste niet te oud vinden. Niets oud, ik kan nog behoorlijk snel doorlopen hoor met mijn post en ik kan het bezorgen uren volhouden. Ben niet zo snel moe. Ik ken ook het hele dorp op mijn duimpje.
Heb zaterdag jl. ook de hele optocht gelopen (als verkeersregelaar en wel vooraan).