De laatste keer dat ik een wezenlijke vraag stelde aan de ORP kreeg ik als antwoord: Bemoei je er niet mee.
Wij hebben een OR die bevolkt is door beroeps OR leden.
Re: Vakkentas en postbuidel
202Ik heb collega's die graag meer willen werken, omdat ze ervan afhankelijk zijn, maar geen contractverhoging krijgen.
Daarentegen neemt de tc allemaal nieuwelingen aan met lage contracten voor de piekdagen.
Er zijn collega's die wel 2 wijken willen lopen op de piekdagen...mn op de donderdag, dan is er heel sporadisch hah.
Daarentegen neemt de tc allemaal nieuwelingen aan met lage contracten voor de piekdagen.
Er zijn collega's die wel 2 wijken willen lopen op de piekdagen...mn op de donderdag, dan is er heel sporadisch hah.
203Begrijpelijk. Een 'zeker' artikel had er bij mij ook niet ingegaan. Vaag dat je de CAO niet bij je had bij dat gesprek....had je de desbetreffende perso(o)n(en) exact kunnen laten zien(!) over welk artikel het gaat. Zoiets heet: je danig voorbereiden.Bart van Donselaar schreef:Toen ik nog naar voren bracht dat dit volgens een zeker artikel uit de CAO wel moest, zeiden ze dat dat artikel hun onbekend was.

Misschien is staken een optie Bart?

204Een van de weinige hier die het spel door heeft.Anna^ schreef:Helemaal mee eens en daar verandert ook een goede TC niets aan!

205Maar meissie toch. Is dit een sereuze vraag of een ironische? Ik denk het laatste...toch?Anna^ schreef:Is er overigens iemand die mij uit kan uitleggen, waarom het verslag van de klankbordsessies is opgesteld en verstuurd door Rob van der Ham?

Ten leste; welkom in de Wereld die Postnl 2012 heet.

206Na het laatste nieuws wordt het wel duidelijk waarom ....Jette schreef:Ik heb collega's die graag meer willen werken, omdat ze ervan afhankelijk zijn, maar geen contractverhoging krijgen.
Een 3-daagse bezorging voor PostNL.
Nu alleen nog welke kleur.
207Deze klankbordsessie is niet door de OR georganiseerd, maar door Postnl zelf. Degene die de presentatie leidde zit op PZ op het hoofdkantoor. De beide andere aanwezige dames zijn verantwoordelijk voor het invoeren van de nieuwe werkwijze. Rob van der Ham was in Houten niet aanwezig, maar misschien is hij in Ede of Renkum geweest, waar tegelijkertijd ook klankbordsessies waren.Anna^ schreef:Is er overigens iemand die mij uit kan uitleggen, waarom het verslag van de klankbordsessies is opgesteld en verstuurd door Rob van der Ham? De klankbordsessies worden toch georganiseerd en geleid door de (C)OR? In mijn tijd, lang geleden, was de (C)OR een onafhankelijk orgaan, waarbij het management zich niet mocht bemoeien met de inhoud van de verslagen. Nu kreeg ik de indruk dat het verslag een samenraapsel was van alle informatie die op verschillende manieren is binnengehaald. Komt er dan nog een officieel verslag van de COR, of blijft het hierbij?
Er was ook iemand van de OR aanwezig, die heeft genotuleerd en niet aan het gesprek deelgenomen. Of wij daar verslag van krijgen weet ik niet.
209Ben oranjemoe.....wordt tijd voor een andere kleur.Geertjan schreef:Die is toch oranje?brievenbus schreef:
Nu alleen nog welke kleur.