http://www.deweekkrant.nl/artikel/2012/ ... ooide_post
Zullen hier ook tv gidsen tussen zitten?
Re: Film 1 gids
23Volgens mij is het zo dat een afschrift van je betaalrekening via PostNL gaat en een afschrift van je spaarrekening via Sandd.Post-it schreef:De dagafschriften van ING zijn volgens mij ook gesplitst.
Ik bezorg tenminste best veel van die dagafschriftenenveloppen via PostNL, maar zelf krijg ik hem via Sandd in de bus.
24Net als met de belastingbrieven. Alleen de "automatisch gegenereerde brieven" waarin dus geen bedragen of getallen staan, gaan buiten TNT om.
25Herhaaldelijk!jane schreef:(..)ook jullie laten wel eens steekjes vallen hoor ik spreek uit ervaring

26
"De afdeling voorlichting van PostNL was gisteren niet voor commentaar bereikbaar."
27Twee jaar geleden gingen de TV gidsen en masse over naar de twee concurrenten. Die konden het goedkoper. Van de Opta hadden ze geleerd dat de TNT kostprijs 19 cent per blad was en dus boden zij aan voor 11 cent te werken. Met 1 miljoen gidsen per week loopt dat behoorlijk in de papieren.jane schreef:Bezorgen TV gidsen
Zes weken lang hebben wij, wel herkenbare postbezorgers, de bejaarden van ons af moeten slaan die ons en masse belaagden (soms vanuit een hinderlaag) terwijl ze riepen "Waar blijft mijn Mikro Gids?". En het was zo'n goed plan van de concurrenten: de nieuwe gids zou na 1 dag gebruik meteen bij het oud papier kunnen.
Helaas was de druk van de klant te groot en kwamen de gidsen allemaal (op de Veronica na) met hangende pootjes terug naar de dure partij, die WEL 99,999% garantie kon geven. Veronica is tot het laatst bij SelektMail gebleven. Maar toen dat Sandd werd was het snel weer terug bij TNT. Naar de reden kun je alleen raden. We hebben toen allemaal een keer de Veronica gratis gehad "om het te vieren". Ik vind het een schreeuwerig blad maar dat belet me er niet van om het toch te bezorgen.
28Dat is niet waar.jan272 schreef:Net als met de belastingbrieven. Alleen de "automatisch gegenereerde brieven" waarin dus geen bedragen of getallen staan, gaan buiten TNT om.
Wij ontvangen binnen ons gezin belasting brieven van Sandd en Post.nl.
En allebei vermelden ze bedragen.
Ook de toeslag brieven vermelden wel degelijk bedragen.
29ten eerste bezorgen wij wel degelijk belastingbrieven met bedragen hoor en in brabant hebben we nooit meer gidsen bezord als de veronica waar altijd wat mee was alle achterkanten eraf adressen verkeerd erop veel succes met die troep
30en als je belde met veronica wisten ze van niks ennnne ewij bezorgen nog gewoon film1 hoor