Re: prima bezorgweer

72
Inderdaad; iedereen succes gewenst, bij deze temperaturen. Maarre...altijd nog beter dan regenbuien bij het bezorgen. flesje water mee, zo al de deur uit, en dan hopelijk voor de ergste warmte weer de rondes gelopen. :D

74
Was vanmorgen vroeg begonnen, ik had zoveel gidsen van Peter Hann, dat ik voor mijn eerste rondje niet alles in 1 keer mee kon nemen. Maar gelukkig is nu alles al klaar.
Succes nog allemaal, hoop dat het iets afkoelt van de week.

76
Nou eh...we kunnen ons al verheugen op donderdag, en voor de Sanddbezorgers, vrijdag... :?
Zoals Wyfosi gisteren ook al meldde, de vooruitzichten voor deze dagen zijn rond de 30 graden, dus erg warm... :roll: 8-) :lol:
Ach, vroeg beginnen, en gekoeld drinken mee, en dan hopelijk een beetje voor de heetste uren klaar...

77
@Anne;

Ik had effe een balletje opgegooid bij mijn bezorgmanager i.v.m. het weer voor as. vrijdag.
Ze heeft overleg gehad met "hogerhand" en mij toestemming gegeven om om 07:00 uur al te beginnen.
Normaal ben ik niet zo makkelijk uit mijn nest te krijgen, maar zo met dit weer...
Nee, deze dame zit vrijdag mooi om 07:00 uur op ut fietske!

78
Ik heb zelf even overlegd met mezelf en zat dus vanmorgen om 7.00 uur op de fiets met de post van DHL en Sandd. Ik belde gisteren om 16.15 uur naar het depot en ja toen was de helft er niet...lekker dom van mij, iedereen zat voor de tv. Dus vond ik dat ik nu zelf wel mocht beslissen. Ik heb heel voorzichtig gedaan met de brievenbussen. En met dit weer zijn toch veel mensen vroeg op, het is vroeg licht, ramen staan open en je wordt vanzelf wakker gemaakt door de eksters en kauwtjes. Tenminste hier dan..

79
@Wyfosi,

Bedankt voor de tip. Dit mag vrijwel altijd wel, alleen zal ik toch eerst mijn kinderen richting school moeten sturen rond 8.00 uur, en daarna ben ik ook meteen op de fiets onderweg :lol:

Nogmaals iedereen succes in de zomerse temperaturen.
Ach ja, hebben we eerst een echte winter gehad; nu heerlijk echt zomerweer ;)