Dat kunnen(!) ze ook niet.mon-2205-meij schreef:(..)En het stomme is, dat ze daar dan ook weer geen antwoord op geven...

Dat kunnen(!) ze ook niet.mon-2205-meij schreef:(..)En het stomme is, dat ze daar dan ook weer geen antwoord op geven...
Idd..Ik merk precies wanneer een ervaren zetter mijn post heeft gezet..de loop is dan vrijwel foutloos.Welke fout ik ook heb geconstateerd is dat onervaren bezorgers op straat gaan lopen pielen met die bundels..met als resultaat dat ze er nooit meer uitkomen..de schuld dan schuiven op de georoute.jan272 schreef:klopt helemaal.
wij zitten nu op geo + 40 dagen en het zetwerk is nu bepalend voor het bezorg genot.
sommige zetters corrigeren op geo. fout fout fout. dat wil ik op straat doen. maar de betere zetters maken dikke bundels door sub-bundels te combineren. dat levert resultaat op, vooral op dadagen
Daar wringt het juist,de "vakmensen" worden wegbezuinigt en een postbezorger zoals ik mag dan mijn minuren inhalen met zetten.mon-2205-meij schreef:Vandaag moet mijn post wel door een blinde of een aap zijn gezet.
Terug naar “Opmerkingen & Klachten”