Als je hier een naam aan verbindt dan is de magie eraf...
Maar er zitten een aantal intrigerende karakters hier.
Re: Wat een weertje!
42Wie dan.....jan272 schreef:Als je hier een naam aan verbindt dan is de magie eraf...
Maar er zitten een aantal intrigerende karakters hier.

43Ik zou het op zich ook wel heel leuk vinden. Maakt mij niet uit waar ik naar toe zou moeten reizen.
44Ik heb een aantal jaren in auguatus een IWM ge-organiseerd. Dan kwam er twee dagen lang een man of 20 op bezoek. Allemaal nerds.
46Nou, zeg het eens....Geertjan schreef:Tja, wie, o, wie, intrigeert, wie?Jette schreef:
Wie dan.....
48Ha, die Jan....lekker bezorgt vandaag?
Wat ik mij afvraag...ben jij de enige maandagbezorger van jouw werkgebied in het Brabantse Tilburg?
8 wijken??? en daarna een Tilburgs knipoogske, zeker?
Wat ik mij afvraag...ben jij de enige maandagbezorger van jouw werkgebied in het Brabantse Tilburg?
8 wijken??? en daarna een Tilburgs knipoogske, zeker?

49bezorgDJette schreef:Ha, die Jan....lekker bezorgt vandaag?
Ja. Vandaag 2,5 uur gedaan over mijn 8 lopen. Er was niet veel post. Had ook in 2 uur gekunnen maar dan had ik me in moeten spannen. Wel heel de middag zonder jas gereden. Het was warm!
Nee we zijn met zijn 3-en die de hele 5011 en 5012 doen. Mijn twee collega's doen ieder 6 lopen en ik 8.Jette schreef:Wat ik mij afvraag...ben jij de enige maandagbezorger van jouw werkgebied in het Brabantse Tilburg?
8 LOPEN. Geen wijken. Dat zijn dus iets van 2500 huizen maar 98% hebben geen post. In de hele EQ had ik 10 brieven, verdeeld over 8 huizen. Kom een keer mee. In de speciale topic die ik vorige week startte staat het plaatje van mijn 8 lopen.Jette schreef:8 wijken??? en daarna een Tilburgs knipoogske, zeker?
508 lopen...8 wijken, wtf...als het maar een naam heeft, toch?
D of T...totaal oninteressanT.
D of T...totaal oninteressanT.