In de juiste gleuf gooien

1
PostNL heeft momenteel advertentie op de brievenbus dat wanneer je tijdige bezorging wilt hebben dat je dan in de juiste gleuf moet stoppen. Volgens mij is het risico erg klein dat jij 'm in de verkeerde gleuf gooit, vertraagd bezorgd wordt?

Je hebt ook brievenbussen met één gleuf, hoe zit dat dan? Worden die "handmatisch" alsnog gesorteerd?

Re: In de juiste gleuf gooien

2
Die stickers zitten er al 20 jaar op. Stop je een brief in de verkeerde gleuf dan wordt minimaal een dag later afgeleverd.
Persoonlijk heb ik geen probleem met het vinden van de juiste gleuf. Ik heb daar een neus voor denk ik. Bussen met 1 gleuf staan in de buitengebieden. Die 10 brieven die daar in zitten kunnen ook snel handmatig uitgesplitst worden.

Tsoefrieden miet dieze antwort?

7
Een voorselectie bij een brievenbus maakt het eenvoudiger de post voor de naaste omgeving snel gesorteerd
te hebben.
24 uurs post..?

en zo,n sticker... overbodig maar er zijn ws altijd mensen die
niet even kijken in welke gleuf de post hoort.

deze lezen ws de sticker ook niet :lol:

9
verzendenenontvangen schreef:Er zijn ook mensen die per abuis hun sleutels of GSM in de gleuf gooien. Heb je een soort van telefooncel in de brievenbus!
:shock: wat gebeurt er dan mee?

Ik weet alleen wel dat sommige sleutels een metalen plaatje eraan hebben hangen met:
Ben ik kwijtgeraakt? Deporteer mij in de brievenbus. Alvast bedankt
Aan de andere kant staat een nummer die verbonden is aan de eigenaar
ex Sandd Postbezorgster