Re: Post bezorgd door concurrent met PostNL logo er op

16
@Postduif

het ging er in dit topic om dat door Sandd post wordt bezorgd, die in eerste instantie
afkomstig is van postnl. ws in tijden van grote drukte voor Postnl en de post moet weg .. zo helpen ze elkaar.

er wordt dus onderling tussen de bedrijven post verschoven naar elkaar ..
ook wel grappig... vanuit de top wordt al stiekem samengewerkt...
nu de postbezorgers nog.........

en dat gaat zeker gebeuren ... ik denk dan aan... de nieuwe postorganisatie
en de naam wordt... Sanddpost.nl :lol:

Ps.. voor de geadresseerde is er een snellere weg dan de rode postnl brievenbus.
gewoon rechtstreeks bezorgen... kleine moeite

18
Carla41 schreef:
Ps.. voor de geadresseerde is er een snellere weg dan de rode postnl brievenbus.
gewoon rechtstreeks bezorgen... kleine moeite
Natuurlijk, daar heb je gelijk in. Als het voor in de straat is, of buren, of om de hoek, geen punt. Maar ergens 3 straten verderop vind ik te ver gaan (letterlijk en figuurlijk), dan is de rode bb dichterbij en wordt zelfs misschien het verkeerd bezorgen opgelost. Ik weet niet wie de Sandd bezorger is die hier komt anders sprak ik die wel aan en gaf het terug en legde hem even de straten hier uit. Maar meestal ben ik dan zelf aan het bezorgen voor de concullega ;-).

20
Doro schreef:Volgens mij wordt post niet onderling uitgewisseld.
Het zijn oude enveloppen die opgemaakt worden.
Sandd kan nu net als Post.nl ongecodeerde briefpost afstempelen.
Vroeger moest alle post gecodeerd aangeleverd worden door de klant.
Ik kom zelfs post tegen met het DHL logo er nog op.
Dit is het enige juiste antwoord.
De klant laat een kleine 10.000/50.000 enveloppen aanmaken en stapt over naar de concurrent, 10/50.000x stickeren is goedkoper.
Probleem word bij de bezorger neergelegd, de geadresseerde ziet door de bomen al helemaal het bos niet meer.