Bezorger die post dumpte ontslagen | vrijdag 04 mei 2012
De postbode van het postbedrijf Sandd, die poststukken had achtergelaten in de Haagse Rivierenbuurt, is ontslagen. Dat heeft postbedrijf Sandd laten weten.
Een bewoner vond de stapel post in de Eemstraat. Daarbij zaten ook...Lees meer
tja, het is het enige juiste ! je zal maar op je post zitten te wachten.
Re: Post dumpen
2Tja het gebeurt,en ik ben zo twee keer finaal door een collega voorgelogen terwijl zij hun post dumpten en niet bezorgten.
Zo zie je maar!
Zo zie je maar!
3Zoieso mag dat niet! staat in de regels! eigen schuldt dikke bult!
Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

4@Elisa, was dat niet die 'dame' die later via een ander postbedrijf aan de slag ging? En werkt ze nu niet voor Postnl? Kom je haar trouwens nog wel eens tegen?
5Ja dat klopt z eloopt weer post nu bij Post.nl, ik hoor via via wel en het depot weet het ook dat zij nu daar werkt. Ze doen er verder niks mee.
Het lullige van dit alles, je hebt collegas en je denkt ze zijn serieus in hun werk, ze logen dus vanalles en dat is zuur.
Ik ben idd wel voorzichtiger nu met zgn collega bezorgers en de omgang behalve eentje die is zo lief, die werkt hard en is serieus...net als ik
Het lullige van dit alles, je hebt collegas en je denkt ze zijn serieus in hun werk, ze logen dus vanalles en dat is zuur.
Ik ben idd wel voorzichtiger nu met zgn collega bezorgers en de omgang behalve eentje die is zo lief, die werkt hard en is serieus...net als ik

6Nou, maar hopen dat ze haar leven gebeterd heeft. Niet te hopen dat ze straks als het weer warm wordt, ze er weer de kantjes vanaf gaat lopen. Bij Postnl zullen ze het wel niet weten. Anders hadden ze haar nooit en te nimmer aangenomen. Nu snap ik dus ook wel waarom nieuwe mensen die bij Postnl solliciteren een bewijsje van goed gedrag moeten kunnen overhandigen. Als er sprake van dumping is geweest en de politie is erbij gehaald, dan krijgt ze wel een aantekening. Weet niet of je dan een bewijs van goed gedrag krijgt van de gemeente. Gelukkig nooit aan het handje gehad. 

7Ze is er mooi mee weggekomen, heeft wel de schade betaald van de dumping aan het depot, zo kwam ze er mee weg deze dame. Het depot heeft haar niet uitbetaald en zo is de schade gecompenseerd. Nee het is geen politie zaak geworden.
Met mooi weer zal ze echt wel bezorgen denk ik, het gebeurde juist in de periode aug tm december toen.
Post.nl weet dus van niks.
Met mooi weer zal ze echt wel bezorgen denk ik, het gebeurde juist in de periode aug tm december toen.
Post.nl weet dus van niks.
9Wat blijkt ze heeft nooit schade betaald aan het subdepot van SMN en Sandd, daar kwam ik achter. Ze is niet gescreend ook niet nu bij postnl waar ze nu werkt.
Een andere collega is nu beschuldigt van het niet bezorgen van post, hij heeft gelukkig alle bewijzen en er loop een rechtzaak nu. Hij werd ontslagen omdat hij toen de post te laat had bezorgt......nu een ander verhaal volgens depot:niet bezorgt.
Het is niet eerlijk, de ene komt met alles weg en de ander moet boeten.
Een andere collega is nu beschuldigt van het niet bezorgen van post, hij heeft gelukkig alle bewijzen en er loop een rechtzaak nu. Hij werd ontslagen omdat hij toen de post te laat had bezorgt......nu een ander verhaal volgens depot:niet bezorgt.
Het is niet eerlijk, de ene komt met alles weg en de ander moet boeten.
10Misschien moest je toch maar eens een keer met Postnl een gesprekje hebben en over haar vertellen.