IKEA roept milieubewust bezig te zijn, maar als ik kijk naar papieren post & gidsen die IKEA verspreidt naar hun klanten, is dat enorm veel..
Dat is niet bepaald milieubewust.. Wat vinden jullie?
Re: IKEA niet bepaald milieubewust
2Nou Postgirl, daar zit ik niet echt mee. We verdienen aardig geld aan die Ikea dus laten ze die post maar blijven sturen. Ze mogen de catalogi voor mij wel wat minder dik en zwaar maken én zelf etiketteren. Daarmee zou ik helemaal geen probleem hebben.
En papier kan toch hergebruikt worden. Bovendien heeft hier de fanfare ook nog wat extra geld. Die halen hier het oud papier op en van de opbrengst kopen ze instrumenten en kleding. Of werk jij soms bij PostNL. 

3laat de ikea maar blijven en vooral de ikeagidsen een paar dagen extra werk en weer extra inkomsten
4@postbode7
helemaal met je eens, laat de ikea maar komen.
maar herken je het plaatje niet postbode7? duidelijk sanddkleuren
helemaal met je eens, laat de ikea maar komen.
maar herken je het plaatje niet postbode7? duidelijk sanddkleuren

5Dat klopt Ikea is niet milieu bewust bezig met die achterlijke doosjes lucht. Maar goed wij bezorgen ze gewoon t is niet anders. Het verging mij net zo met de PC brieven en onzin die erbij zat geplakt, ...........;(
6Ik had die Ikeatroep gelukkig niet. Had wel genoeg post, dus was er wel blij mee. Nu heb ik ze er gelukkig ook niet bij zitten. Maar..... voor vrijdag as heb ik 3x over de 60 kilo. Ben benieuwd wat ik dan krijg. Gelukkig is vrijdag a.s. de laatste keer dat ik er een invalwijk bij heb zitten. Daarna op vakantie en na de vakantie weer een invalwijk (een andere), maar dat zien we dan wel weer.
7Ach, wat is milieubewust? Die gidsen worden mischien wel van gerecycled papier gemaakt. En alles met de computer doen is ook niet zo milieuvriendelijk als je denkt. Hoeveel stroom denk je dat er door al die serverparken gebruikt wordt, en hoe wordt dat opgewekt?postgirl schreef:IKEA roept milieubewust bezig te zijn, maar als ik kijk naar papieren post & gidsen die IKEA verspreidt naar hun klanten, is dat enorm veel..
Dat is niet bepaald milieubewust.. Wat vinden jullie?
8@slagvaardige
het zal best wel zware post zijn vrijdag.
ik verwacht 1500 stuks en 200 kg...
dat is een pittige bezorging, nog even verdienen voor de vakantiedip komt
het zal best wel zware post zijn vrijdag.
ik verwacht 1500 stuks en 200 kg...
dat is een pittige bezorging, nog even verdienen voor de vakantiedip komt

9T enige milieubewuste in die doosjes is de lucht die erin zit(hoop je dan). En dat jij alles rondfiets en loopt:) met je post.
10Hier zaten er geen Ikeadoosjes bij. Gelukkig, want ik houd niet zo van doosjes.
Alleen van doosjes vol met melkchocolade met nootjes. Maar dan in mijn brievenbus. Oh wat zal ik dan genieten. En nee, ik weeg maar 50 kg dus erg kwaad kan het niet. Loop het er wel weer uit.