bezorgdagje 19/6/2012
Schrok van me eigen wekker vanochtend om 7 uur.. Even gauw wat geeten en om 8 uur de deur weer uit met me post!
Extremen last van me arm sins gisteren, en laat het nou net de arm zijn waar me post op ligt als ik rond loopt

Het zonnetje scheent, maar het was best nog wel fris, half slapend me wijkje gedaan.. Ondanks alles niet veel mensen gezien. om 10 over half 9 was ik klaar en ging ik rechtstreeks naar me 2de wijkje.. Wederom best rustig! en dat voor een dinsdagochtend. Netjes de weg gewezen toen het gevraagt werdt, tja sommige mensen moeten toch echt van te voren uitzoeken waar iets ligt hoor! Had lekker veel belastingdingetjes... loopt een dierenwinkel binnen, legt de blauwe envelop netjes op de toonbank.. Hoor ik die vrouw inneens zeggen *nee he niet weer zo blauwdingetje, ken je hem niet mee terug nemen?* Ik zo, jammer dat ze niet in het groen zijn he?? maar helaas ik ken hem niet mee terug nemen!
1 voordeel, de zon scheent heerlijk!
Ik had trouwens vandaag wel iets meer verwacht van de post, ik had maar 4 bakken, dat is wel een heel groot verschil met vrijdag

Postbezorgster *religroup**sandd*

is back since 8/7/13!