Re: Weinig post bij Sandd

13
Je hebt geluk Slagman. Bij mij komt de post pas na 15.00 uur en als het veel is soms na 16.00 uur. En ja, het is nu vakantietijd en dus weinig post. Bij de bedrijven zijn er ook weinig mensen en ze starten nu ook geen grote acties omdat de meeste klanten op vakantie zijn. Hopelijk wordt het in augustus wat meer. Ik heb nu net 2 kleine stapels liggen die zo in een kant van mijn tas passen. Ik verdeel ze toch over beide kanten om in balans te blijven. :lol:
Zoals je op de werklijst hebt kunnen zien moeten we in week 35 de Ikeagidsen bezorgen. Dat houdt in dat je ze in week 34 krijgt en moet stickeren. Dat stickeren moet je gewoon thuis doen en niet op straat. Dat laatste schiet niet op. Je krijgt stickervellen met adressen erop. De stickers moet je op de plaats plakken die door Ikea aangewezen wordt. Je krijgt er een instructieblad bij. Je hebt een hele week de tijd om ze te bezorgen. Dat voor degenen die net begonnen zijn.

Ik wens iedereen morgen een gaaf zonnetje en droog weer. Werk ze.

14
Ja, ik weet wat het is om de post pas laat te krijgen. Ik heb jarenlang bij Selektmail gewerkt en kreeg daar de post zelden vroeger dan 15.00 uur. En dat was in de tijd dat je wel slagen had met 1800 poststukken. Was je 's avonds laat nog aan het sorteren... 8-)

En nu dus de post lekker vroeg :D

15
Wij kregen de post bij SMN pas na 17.00 uur want we gingen het zelf ophalen als mijn man van zijn werk kwam. Het laatste jaar reed mijn man meteen door van zijn werk in Oosterhout. Dat scheelde heel wat benzinekosten. Ik kon dus ook pas laat beginnen met sorteren. Ja die goede oude tijd. Nou ben ik zo klaar met sorteren want ik heb nog maar 1 wijk. In Breda voeren ze het 1 wijkbeleid wat ijverig uit. Heb jij ook nog maar 1 wijk of nog 2 of 3? In het laatste geval heb je geluk.

17
postbode7 schreef:Wij kregen de post bij SMN pas na 17.00 uur want we gingen het zelf ophalen als mijn man van zijn werk kwam. Het laatste jaar reed mijn man meteen door van zijn werk in Oosterhout. Dat scheelde heel wat benzinekosten. Ik kon dus ook pas laat beginnen met sorteren. Ja die goede oude tijd. Nou ben ik zo klaar met sorteren want ik heb nog maar 1 wijk. In Breda voeren ze het 1 wijkbeleid wat ijverig uit. Heb jij ook nog maar 1 wijk of nog 2 of 3? In het laatste geval heb je geluk.
Ik heb maar 1 wijkje nu bij Sandd.
Bij SMN had ik 3 wijken. Dat was idd de goede oude tijd.
Ik heb wel maanden gehad van 700 euro netto ! De wijken waren veel groter dan nu en je had veel meer post.

18
Ik kan mij nog herinneren dat mijn man en ik samen aan het sorteren waren en dat we soms wel 4 uur bezig waren. :shock: Twintig kratten of meer waren geen uitzondering. Het kwam erop neer dat wij gewoon een hele postcode hadden. Nu is zo'n postcode opgedeeld in 5 wijken of meer.

Het was wel erg veel, maar we hadden drie dagen de tijd om de post rond te brengen. Later werden de wijken opgedeeld en nog wat later kregen we twee dagen de tijd en nog later.. nou ja.. men weet hoe het gegaan is.

20
slagvaardige

dat van veel post en lang sorteren dat zijn vervlogen tijden.
met het vak van postbezorgen gaat het net als met de kolen,vis,bakker en groente boer .
die komen nu ook nergens meer aan de deur.
zou het wel verrekte jammer vinden als het zover komt.