Re: Wat een weertje!

131
elisa schreef:Ai? janken? Heb je lekker gezwommen vandaag?;)
ja echt wel, af en toe gestopt omdat ik voor 5 seconde gewoon de grond voelde trillen en had haast een zonnebril nodig voor die flitsen die ik af en toe zag!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

132
Wow! Wel spannend hoor, ja het is leuk als je veilig binnen zit, leuk, ehm wij staan er soms middenin.
Ik had t een keer twee jaar terug met bliksem en postlopen. je ziet de bui al aankomen maar ga stug door , en ja hoor even later slaat het in. Het knisperde en knalde, ik ben meteen gestopt en stond trillend op mn benen, ergens onder een afdak verdwenen tot de bui ervandoor was. Toen durfde ik verder pas!

134
Nou je kunt me een rare vinden maar ik vond het zelfs lekker in de regen, het spetterde nonstop maar niet hard genoeg, tja de knop gaat om als t weer pet is, bij mij, t is niet anders.
Deze zomer, weet nog vorige zomer, veel regen geweest en nu beetje hetzelfde weer. Zolang ik nog werken moet vind ik t niet erg maar owee als we vrij zijn(zien jullie de bui al hangen?)

137
ja ik zit <nog> in oosterijk! :lol: ik zit in een huisje in een dal. We hebben paar dagen geleden een onweersbui gehad, er staat een kerk in het dorp en juist daar sloeg de bliksem in... die klok hoorde ik 3 dagen later pas weer :lol:

:lol: ik mis het postlopen totaal niet...ik loop al sins 28/07 bergje op bergje af :lol: je zou je hier echt vervelen, heb maar iets van 5 brievenbussen gezien aan huis en raad is in het stadje staat er om elke hoek een lokale brievenbus om je kaartjes in te stoppen :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!