Re: Postcodeloterij

24
@sjouwa

Je uitleg is zeer duidelijk.
gewoon overvallen met die stroopwafeldozen.
Echt niet vooraf gewaarschuwd, tja dan kan niet hoor.

de ikea wordt weken ervoor aangekondigd en ik weet dat er nogal wat bezorgers zijn die
of die week vrij nemen of er gewoon voor bedanken.
wel de post maar niet de ikea,s.

ik zou sowieso het hoofdkantoor maar even bellen.
6.40 is zo,n raar bedrag.
alleen al voor het herladen van 140 kg zou je 12.50 herlaadvergoeding moeten krijgen.
en nogmaals alle stops en sorteringen van alle post inclusief je stroopwafels en je wijkvergoeding(en?)
dat bedrag moet toch echt anders zijn?

Wel jammer dat je hierdoor besluit helemaal te stoppen.
als je het postlopen op zich toch graag doet is een overstap naar postnl niets voor je.
heb je geen probleem meer met je opslag want sorteren wordt voor je gedaan.

ik hoop dat je snel wat anders vind sjouwa.

nieuw onderwerp voor Zembla ..

25
Afronding.

Ik heb met mijn coodinator afgesproken dat ik wel stop met bezorgen - dus voor mij geen IKEA's :) - maar dat ik ze niet met de koekblikken opzadel terwijl zij tot over hun oren in de IKEA's zitten. Ik heb altijd prettig met ze gewerkt en heb dus niet de behoefte ze opeens met een probleem op te zadelen. Ik vond het immers ook niet leuk toen ze dat met mij deden. Ik hoef geen wraak ofzo, het is gewoon business.

Ik bezorg dus die koekblikken alsnog tegen een extra vergoeding van €20. Voor de gewone post + koekblikken zou ik zo'n €51 hebben gekregen, dat wordt dus €71 en ik heb t/m zaterdag om alles kwijt te raken. En maandag worden de kratten, tassen, sleutels e.d. overgedragen.

Nette oplossing.

@Carla41

als je het postlopen op zich toch graag doet is een overstap naar postnl niets voor je.
heb je geen probleem meer met je opslag want sorteren wordt voor je gedaan.

Ik was eerst bij PostNL voordat ik naar Sandd ging. Onoverkomelijke nadelen bij PostNL waren dat zij mijn werktijden bepalen en dat mijn fiets niet stevig genoeg is voor hun gebruikelijke ladingen.

26
@sjouwa

dat is dan netjes opgelost. van Jou en van sandd.
en je bewijst dat je niet met alles genoegen hoeft te nemen.
jammer dat je toch gaat stoppen ..

maar het is nog geen zaterdag... laat ze het oplossen voor volgende week !
en als je eigenlijk verder wel tevreden was..met het bezorgen
geef je vrijdagmiddag aan dat je toch verder wil.. even een week er tussenuit ..

het ging toch van jou uit dat je de ovo opzei en niet van sandd?
sandd al lang blij dat ze geen permanente bezorger hoeven te zoeken.

en anders hoop ik dat je snel ander werk vind ;)

als alle stroopwafelbezorgers nu eens Apeldoorn gaan bellen en aangeven
een extra vergoeding voor deze order of .. we lopen het niet uit.
dat zou sandd mischien wel wakker schudden..

of niet :?:

27
Goed de wafels zijn weg nu staat het vol en ze stinken ook de Ikeas. Wat een berg.
Elk jaar weer en ga het rustig aanpakken dez ekeer steeds een keer een ronde doen zo wanneer het uitkomt, al duurt het 1 maand, ik heb geen auto dus alles per fiets en lopen.
En zul je net zien, ik kreeg al geen wafel dus die Ikea gaat ook aan mn neus voorbij, errug...:)

28
En zul je net zien, ik kreeg al geen wafel dus die Ikea gaat ook aan mn neus voorbij, errug...:)[/quote]

Gelukkig wel een stempas, met de hartelijke groeten van postnl ;-)
(die overigens niet minder aan elkaar kleefden dan de stroopwafels, wat een ondingen)

30
postbode7 schreef:Hier in de gemeente Oosterhout kregen we onze stempassen (helaas) via PostNL. :evil: Had al die honderden passen in mijn wijk graag bezorgd.
Nou, hier waren het van die plakkende velletjes... kleefden minstens zo hard aan elkaar als stroopwafels.;-)