Re: Wat is het hoogste toevoeingsnummer of letter?

22
Ja, slagvaardige. Ik ben er ook zo een die graag extra service verleent. Ik heb hierop nog geen negatieve reacties ontvangen, wel positieve. Tenslotte willen ze hun post toch op het goede adres. Mensen die hier verhuisd zijn en waarvan ik het nieuwe adres heb ontvangen, krijgen de post op hun nieuwe adres (mits verhuisd binnen mijn dorp). Zijn ze naar elders verhuisd dan komt er onder de retoursticker een blaadje met het nieuwe adres te hangen. Alleen als ik dus van henzelf het nieuwe adres heb ontvangen. Dan geeft Sandd als het goed is het nieuwe adres aan de afzenders. Dat heeft al tot resultaten geleid. Krijg nu steeds minder post op oude adressen van mensen.
Als ik in mijn dorp verhuisd zou zijn (dat ben ik niet hoor) en die postbode weet mijn nieuwe adres dan vind ik het ook gaaf als hij mijn post dáár bezorgt en niet meer op mijn oude adres waarvan ik net geen sleutel meer heb. Dan kun je wachten tot je een ons weegt voordat je ooit je post krijgt (als je hem al krijgt).

Re: Wat is het hoogste toevoeingsnummer of letter?

24
postbode7 schreef: Zijn ze naar elders verhuisd dan komt er onder de retoursticker een blaadje met het nieuwe adres te hangen. Alleen als ik dus van henzelf het nieuwe adres heb ontvangen. Dan geeft Sandd als het goed is het nieuwe adres aan de afzenders.
Daarom moet je ook verhuisservice aanvragen.

Overigens vind ik het wel een beetje eigengereid van je dat je ook de nieuwe adressen van mensen aan bedrijven gaat doorgeven. Dat je hun post doorstuurt naar het nieuwe adres is prima, maar het nieuwe adres aan de (zakelijke) afzender verstrekken? Bij PostNL mag dit absoluut niet! Die mensen moeten zelf maar hun nieuwe adres aan bedrijven/instanties doorgeven, en als ze dat niet doen hebben ze daar misschien wel een goede reden voor.