Bezorgdagje 28/8/2012
Na 7 en half uur geslapen te hebben, nog doodop zijn van het sorteren, begon ik me dag lekker rustig.
Kwam me eerste straat binnen, kon wederom niet op me eigen plekkie staan...stomme zandberg!

Ik had me ikea-boekjes al gisteren beplakt en netjes meegesorteerd...ik had niet zo veel zin om me 2 wijken letterlijk ook nog 2x te zien. Ik hoor me pa het nog zeggen *je mocht toch alleen tijdens het lopen plakken?* ik heb letterlijk gezegt *ik heb die wijk al zo lang, ik ken letterlijk dromen wie op welk nummertje woont* Me eerste wijk was gedaan, geen ikea-boekjes over!
Wijk twee, dat was een drama! ik kon maar 5 straten meenemen, omdat er zoveel ikea-boekjes bijzaten...en het viel me op dat sommige huizen letterlijk 3 ikea-boeken kregen.. dus ik met een lachend gezicht die ikea-boekjes erin en kei hard weg lopen

inmiddels de tweede lading meegenomen, wederom paar huizen die 3x een boekje kregen... terwijl het maar 1 huis is

ik was zo blij dat ik in me laatste straat kwam, zag oom agent naar me kijken terwijl ik doodleuk op de stoep fietsen, maar ik glimlachde lief, dus kon ik gewoon doorrijden

Me netjes afgemeld per telefoon... en het leuke was ik zei nog niet eens me naam of ze zijde al *heey hallo claudia! sorry ik herkende je telefoonnummer!
trouwens sommige bezorgers waren wel erg snel met bezorgen van de ikeaboekjes...kreeg gisterenavond me vriend aan de telefoon die zei dat hij al een ikeaboekje had en toen was het nog geen eens 19:30 geweest... alleen het was wel ongestickerd... ik vind het wel een beetje lullig voor de mensen die hem wel zouden krijgen en niet gekregen hebben. want letterlijk heel de straat die heeft er zo 1 gekregen terwijl 3 kwart van de mensen nooit naar de ikea gaan

Postbezorgster *religroup**sandd*

is back since 8/7/13!