Re: Overgeslagen huisnummers:

11
Verzendendenontvangen, je spreekt jezelf tegen.
In het bericht waarmee je dit onderwerp startte schreef je:
verzendenenontvangen schreef:Alleen heeft dit wel als nadeel dat huis aan huis folders of kranten het hoogste huisnummer pakken en dit dan vervolgens delen door twee. Ik maak vaak mee dat ik veel te veel kranten of folders dan krijg.
En enkele berichten later schrijf je:
verzendenenontvangen schreef:Ik krijg ook te weinig folders. Dat meld ik dan maar de volgende keer krijg ik net zo goed weer te weinig folders. Bij het verspreiden van kranten krijg ik ook NIET bestaande huisnummers door. Ik tel de hoeveelheden en kom dan tot conclusie dat ze gewoon 280:2 hebben gedaan omdat dat exact het aantal is wat ik dan binnenkrijg.
Wat is het nu? Krijg je te veel, of te weinig folders?

13
@ike

wordt je ook een beetje wakker ike ?
het zou langzamerhand wel prettig zijn het forum weer te vullen met onderwerpen die echt van belang zijn.

schot voor de boeg: waarom kies/koos men voor werken bij postnl/ sandd ?
zijn er ook onbekende overeenkomsten tussen beide bedrijven?
zijn er op dit moment vacatures in wijken waardoor postbezorgers zouden willen overstappen?
uit hoeveel adressen bestaat een gemiddelde postnl/ sandd wijk?

aan alle forumleden: zit er een onderwerp in dat je leuk vind... open het gerust als nieuw onderwerp.

oftewel: gezamenlijk als postbezorgers proberen elkaar te informeren en zo het forum weer op niveau te brengen :P (sorry newman , ik kon deze smilie niet achterwege laten)

15
Carla41 schreef: het zou langzamerhand wel prettig zijn het forum weer te vullen met onderwerpen die echt van belang zijn.
Ho even, wie bepaalt of die vragen voor V&O niet van belang zijn ?
De vragen kunnen ook genegeerd worden natuurlijk :o

17
Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms wel erg moet glimlachen om sommige berichten. Gisteren liep ik langs huisnummer 16 op een hoek en zag op de hoek van dat pand ook weer 16 staan. Toen dacht ik nog 'zal ik eens een serieuze topic erover beginnen?" Dus je ziet het. Het is besmettelijk! :mrgreen:

Inderdaad. Als bepaalde berichten niet boeien, dan kun je die toch gewoon negeren? Of iets koddigs antwoorden, zoals Tobo doet. haha (is lief bedoelt naar je toe hoor Tobo :D )

19
ike schreef:Verzendendenontvangen, je spreekt jezelf tegen.
In het bericht waarmee je dit onderwerp startte schreef je:
verzendenenontvangen schreef:Alleen heeft dit wel als nadeel dat huis aan huis folders of kranten het hoogste huisnummer pakken en dit dan vervolgens delen door twee. Ik maak vaak mee dat ik veel te veel kranten of folders dan krijg.
En enkele berichten later schrijf je:
verzendenenontvangen schreef:Ik krijg ook te weinig folders. Dat meld ik dan maar de volgende keer krijg ik net zo goed weer te weinig folders. Bij het verspreiden van kranten krijg ik ook NIET bestaande huisnummers door. Ik tel de hoeveelheden en kom dan tot conclusie dat ze gewoon 280:2 hebben gedaan omdat dat exact het aantal is wat ik dan binnenkrijg.
Wat is het nu? Krijg je te veel, of te weinig folders?
Beide, of is dat geen optie? Heb meerdere werkgevers en meerdere wijken.