Op een ander forum was ook iemand die alleen vandaag en vrijdag a.s. de Ikea's mag bezorgen. Die werkt volgens mij ook voor een onderaannemer.
Nou, ik werk ook voor een onderaannemer, maar ik mag er de hele week over doen. Gelukkig!
Re: blogje har099bezorgster!
152Bezorgdagje 31/8/2012
om de maand goed af te sluiten heb ik dus me regenkleding tevoorschijn gehaald.
Netjes om 08:00 begonnen, men wat was het koud! moet je na gaan, ik had geen lange broek aan, maar een korte!
Er was letterlijk geen kip te bekennen! Kwam op een gegeven moment in een straat, loopt me rondje, zie ik van verbazing een *ikeaboek* liggen op de grond, helemaal doorweekt! ik dacht 3 mogelijkheden *in de brievenbus stoppen en keihard wegrijden* *retour sturen, met de mededeling van Geweigerd!* Of *in de vuilisbak gooien en denken, ag ik ben er voor betaald!*
Ik koos voor het laatste! al jeukte me handen om het eerste te doen!
In me tweede wijk, ik was er weer eens te vroeg! Was het verdomt rustig.. misschien kwam dat door de regen. Zag onderweg wel verassend veel scholieren rijden..En het leuke aan me wijkje is, de winkels! ben je te vroeg, dan sta je voor een dichte winkel en no lights on! Eerste winkelstraat, was de helft wel kwijt, maar helaas moest ik op een geven moment toch wel weer terug rijden... In winkelstraat 2, verassend genoeg kon ik alles kwijt... wel kleine discussie gehad over een poststuk wat niet door de bus heen kon... ik met handgebaren, die past er niet in! uiteindelijk werd de deur toch wel open gedaan.!
om de maand goed af te sluiten heb ik dus me regenkleding tevoorschijn gehaald.
Netjes om 08:00 begonnen, men wat was het koud! moet je na gaan, ik had geen lange broek aan, maar een korte!
Er was letterlijk geen kip te bekennen! Kwam op een gegeven moment in een straat, loopt me rondje, zie ik van verbazing een *ikeaboek* liggen op de grond, helemaal doorweekt! ik dacht 3 mogelijkheden *in de brievenbus stoppen en keihard wegrijden* *retour sturen, met de mededeling van Geweigerd!* Of *in de vuilisbak gooien en denken, ag ik ben er voor betaald!*

In me tweede wijk, ik was er weer eens te vroeg! Was het verdomt rustig.. misschien kwam dat door de regen. Zag onderweg wel verassend veel scholieren rijden..En het leuke aan me wijkje is, de winkels! ben je te vroeg, dan sta je voor een dichte winkel en no lights on! Eerste winkelstraat, was de helft wel kwijt, maar helaas moest ik op een geven moment toch wel weer terug rijden... In winkelstraat 2, verassend genoeg kon ik alles kwijt... wel kleine discussie gehad over een poststuk wat niet door de bus heen kon... ik met handgebaren, die past er niet in! uiteindelijk werd de deur toch wel open gedaan.!
Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

153Nee nee wij mogen er de hele week over doen met de Ikeas, aangezien ik er al 1200 heb haha en dat op de dins en vrijdag moeten doen plus vandaag de hah enveloppen naast de gewone post stel je voor.
Hier zijn ze gewoon wel schappelijk hoor (ze lezen ook dit forum hoorde ik al).
Ik zag nog stapels Ikeas staan in een portiek van een collega die moet er nog mee beginnen dus.
Hier zijn ze gewoon wel schappelijk hoor (ze lezen ook dit forum hoorde ik al).
Ik zag nog stapels Ikeas staan in een portiek van een collega die moet er nog mee beginnen dus.
154bezorgdagje 4/9/2012
Vandaag lekker om 08:00 begonnen.. Maar men wat had ik veel dikke boekjes vandaag. had ook 4 bakken voor de ene wijk en 2 voor de ander, en dan als nog paste het niet in de bakken na het sorteren. Maarja, op me dooie gemak elke straat gedaan. Kwam op een geven moment bij 1 nummer, daarvan is de brievenbus al minstens 3 weken vol met post en reclame. en ja dan sta je daar met een dikke boek... tja loopt lachend weg, daar ga ik me niet eens aan verwagen
Komt bij me laaste straat, mocht 12 dikke boeken door de brievenbus doen, bij boek nummer 9 kwam de eigenaar naar buiten en zei alsvolgt: *zal ik de rest maar aanpakken?* ik zo *Ja graag!*
Bij wijk nummer 2, leekt alles wel mis te gaan.Dan kwam daar weer een auto en toen wilde bijna een vuiliswagen me aanrijden terwijl die achteruit reed. en op een gegeven moment kon ik geen kant meer op, overal waar ik keek waren busjes. ik half mompelende, kut busjes! kom op een ander tijdstip!! Op een geven moment had ik 1 poststuk, bewoner komt naar buiten, hoor ik de bewoner zeggen, die woont hier al een half jaar niet meer!
dus heb maar netjes op de retoursticker gezet *geweigerd* want helaas staat het kopje *verhuist* er niet meer op.
de rest van de wijk verliep wel goed, en ik was enorm blij klaar te zijn!
Vandaag lekker om 08:00 begonnen.. Maar men wat had ik veel dikke boekjes vandaag. had ook 4 bakken voor de ene wijk en 2 voor de ander, en dan als nog paste het niet in de bakken na het sorteren. Maarja, op me dooie gemak elke straat gedaan. Kwam op een geven moment bij 1 nummer, daarvan is de brievenbus al minstens 3 weken vol met post en reclame. en ja dan sta je daar met een dikke boek... tja loopt lachend weg, daar ga ik me niet eens aan verwagen

Komt bij me laaste straat, mocht 12 dikke boeken door de brievenbus doen, bij boek nummer 9 kwam de eigenaar naar buiten en zei alsvolgt: *zal ik de rest maar aanpakken?* ik zo *Ja graag!*
Bij wijk nummer 2, leekt alles wel mis te gaan.Dan kwam daar weer een auto en toen wilde bijna een vuiliswagen me aanrijden terwijl die achteruit reed. en op een gegeven moment kon ik geen kant meer op, overal waar ik keek waren busjes. ik half mompelende, kut busjes! kom op een ander tijdstip!! Op een geven moment had ik 1 poststuk, bewoner komt naar buiten, hoor ik de bewoner zeggen, die woont hier al een half jaar niet meer!

de rest van de wijk verliep wel goed, en ik was enorm blij klaar te zijn!

is back since 8/7/13!

155@har
je zal maar gemangeld worden tussen een bestelbus en een vuilnisauto..
weg post! scheelt wel weer bezorgen he
wat voor dikke boeken dan? die van die speelgoed webshop?
ben je ook benieuwd naar vrijdag har... heel veel poststukken en kilo,s.
ik gok op spoor..
je zal maar gemangeld worden tussen een bestelbus en een vuilnisauto..
weg post! scheelt wel weer bezorgen he

wat voor dikke boeken dan? die van die speelgoed webshop?
ben je ook benieuwd naar vrijdag har... heel veel poststukken en kilo,s.
ik gok op spoor..
156Oh die dikke pullen van de speelgoed webshop had ik er ook bij. Voor vrijdag krijg ik er ook al over de 600. Volgende week heb ik een een paar weken een valwijk van een collega. Die gaat week 37,39,40 en 41 op vakantie. Een andere collega gaat in week 38 en binnenkort als de eerste 2 weer terug zijn gaat collega 3 een paar weken op vakantie. Zij gaan lekker op hun reet zitten en ik ga lekker extra post bezorgen én extra geld verdienen. Aantrekkelijk vooruitzicht.
Vandaag was ik best snel klaar met mijn wijk. Begon om 10.00 uur en kon om 11.43 afmelden. Goed gedaan (vind ik van mezelf).
Werk ze vrijdag. Hoeveel poststukken krijg je voor vrijdag? Het wordt vast lekker weer.

Werk ze vrijdag. Hoeveel poststukken krijg je voor vrijdag? Het wordt vast lekker weer.
157Wij moeten bij Postservice sinds afgelopen slag de begin en de eindtijd erbij zetten bij het afmelden. Ik ben benieuwd waarom. Misschien willen ze berekenen hoelang er over een bepaalde wijk gedaan wordt en gaan ze n.a.v. daarvan een contract voor een bepaald aantal uren aanbieden.
Geen idee waarom hoor. Maar ik ben wel benieuwd waarom ze dat zo ineens willen weten.
Ze willen vast controleren of men wel tussen 08:00 uur en 18:00 uur bezorgt.

Geen idee waarom hoor. Maar ik ben wel benieuwd waarom ze dat zo ineens willen weten.
Ze willen vast controleren of men wel tussen 08:00 uur en 18:00 uur bezorgt.

158@slagvaardige
mischien wel een check up of nu de hoeveelheid post na de zomer weer toeneemt,
met een paar uitschieters deze weken.. of de bezorgers het nog wel aankunnen.
degene die voor 8 uur of na 18 uur loopt... is zijn 2e wijk kwijt.. dus wie meld dat dan?
mischien wel een check up of nu de hoeveelheid post na de zomer weer toeneemt,
met een paar uitschieters deze weken.. of de bezorgers het nog wel aankunnen.
degene die voor 8 uur of na 18 uur loopt... is zijn 2e wijk kwijt.. dus wie meld dat dan?
159@Carla,
nou daar was ik echt even bang voor... ik had speelgoedboeken, maar ook andere dikke boeken.. weet helaas niet hoe het heet! Ik heb vrijdag vrij gevraagt van me andere werk.. zag de bui al hangen.
@slagvaardige..
nou dat is slim... dan begin je alvast, kom je terug.. zet je neer 08:00 begonnen en 12:00 klaar.. terwijl je veel eerder ben begonnen... dat valt niet te controleren denk ik zo.
nou daar was ik echt even bang voor... ik had speelgoedboeken, maar ook andere dikke boeken.. weet helaas niet hoe het heet! Ik heb vrijdag vrij gevraagt van me andere werk.. zag de bui al hangen.
@slagvaardige..
nou dat is slim... dan begin je alvast, kom je terug.. zet je neer 08:00 begonnen en 12:00 klaar.. terwijl je veel eerder ben begonnen... dat valt niet te controleren denk ik zo.
is back since 8/7/13!

160@har
zo lang jij maar blijft schrijven dat je "lekker om 8 uur bent begonnen" zit je wel goed har.
zo lang jij maar blijft schrijven dat je "lekker om 8 uur bent begonnen" zit je wel goed har.