Re: VEEL POST bij Sandd

511
Dinsdag prognose van rond de 1250 stuks en volgende week vrijdag weer over de 1500 stuks.

Wat betreft die H&M, ik weet niet of het de Elle was met een H&M catalogus. Het waren 2 boekwerken in een folie. Eentje wat dikker dan de andere. Ik zou het niet erg vinden om ze te moeten gaan lopen, want ze lopen wel lekker snel weg. (en je krijgt wat meer herlaadvergoeding, dat ook) 8-)

@88CE, we nemen die H&M's graag van jullie over hoor. Zolang jullie maar die rotdingen van een V&D hah gevallen willen houden. :twisted: :lol: Oh en dan nemen wij die tweewekelijkse H&M dingetjes ook wel even van jullie over. Anders wordt het zo zwaar. :mrgreen:

513
Blijkbaar heeft onze Sandd bezorger het ook druk, want die is vandaag niet geweest.
Zal het wel weer tot morgen uitstellen, zoals helaas vaker.
Veel tijdschriften komen nu via Sandd, maar zit liever vrijdagavond op de bank ermee dan zaterdag en zondag wanneer ik het vaak al druk zat heb.

Worden jullie er trouwens op aangesproken als je een dag te laat bezorgd?
Anders dien ik misschien ik een klacht in. Bezorger wijkt steeds een dag af de laatste tijd...

Wel leuk voor jullie dat 't druk is, tikt het weer een beetje aan hé ;)

514
Begin oktober als ik het goed heb
Ik schat in mijn wijk van 463 adressen zo'n 350 die hem ontvangen, 1 adres zelfs 7 expl. :lol:
Serieus, dat soort volumes is te groot voor de DiDoZa, wij bezorgen de pakketjes van H&M wel, die gaan ontzettend handig door de brievenbus (NOT)
PostNl is trots op de briefpost en dat moeten ze zo laten.

By the way, de Sanloper had het hier erg druk met de blauwe zag ik (hij moet eens leren dat die helemaal in de bus moeten, niet half)

515
Deezers schreef: Worden jullie er trouwens op aangesproken als je een dag te laat bezorgd?
Anders dien ik misschien ik een klacht in.
Ik zou het sportief spelen en de uitgever bellen dat je je week/maand blad nog niet ontvangen hebt.

516
Afgelopen dinsdag moest ik wat Engelbert Strauss bezorgen. Er moest zelfs 5 stuks naar 1 adres. 2 stuks met precies hetzelfde naam, belachelijk gewoon.

Afgelopen donderdagmiddag kreeg ik een mail van Sandd dat de post twee uur later komt dan gepland(normaal krijg ik hem rond 16 uur). Uiteindelijk kreeg ik mijn post om 19 uur 's avonds! Gelukkig hielp mijn man mij met sorteren, anders was ik tot diep in de nacht nog bezig met sorteren..
ex Sandd Postbezorgster

518
Flauwekul, er zijn situaties waarop de chauffeur wel s heel laat komt met heel veel post, laat is na zessen. Dan red je het niet en dat weten ze op depot.
Dan kan het gebeuren dat je zaterdag verder gaat , dat is totaal geen punt.
Tot in de nacht p[ost sorteren??? Ben jij gek! Nee ga dan de volgende dag ermee verder en stop savonds redelijk op tijd zou ik zeggen.

519
@elisa

wat nou flauwekul.
dat jouw onderaannemer zegt dat je best zaterdags mag bezorgen dat is flauwekul.
omdat het hem niet uitmaakt?

sandd heeft afspraken met klanten, die er op moeten rekenen dat de post op di/ vr wordt bezorgd.
dat sandd op dit moment samen met reli post kijkt naar de wijken zal niet voor niets zijn.

@deezertje
als je structureel al je sandd post een dag te laat krijgt is dat gewoon fout.
spreek je sandd collega er gewoon op aan en als het niet verbetert , tja dan

zou ik het melden aan je uitgevers van al je tijdschriften.. :lol: weet je wel zeker dat jouw tijdschriften via sandd komen?

die geeft de klacht met jouw adres door aan Sandd.
deze zoekt de bezorger erbij en na 3 meldingen en tussentijdse controle
in deze wijk is het ..einde sanddbezorger.

zielig voor de bezorger?
Nee. als het structureel is dan kan je dus de wijken niet aan. wijkje minder nemen en
als onderaannemers de post structureel te laat bezorgen.. begin van de avond bijvb...
dan zou ik dit ook aanhangig maken op het hoofdkantoor van sandd.

krijgen ze regelmatig klachten dan zal de onderaannemer deze bijverdienste moeten staken.
want het er "even bij doen" na gewoon werk van overdag dat kan niet.
Laatst gewijzigd door Carla41 op 08 sep 2012, 16:22, 2 keer totaal gewijzigd.