Bezorgdagje 11-9-2012
Vandaag lekker om 08:00 begonnen (toen was het nog droog) gelukkig had ik bij deze wijk die Engelbert strauss al bezorgt, dus het liept vlotjes door! kwam niemand tegen, ook niet echt veel gebeurtennissen onderweg. ja 1 ding, kwam in me laaste straat, en ik weet van me zelf 16D geeft problemen want die is al wekenlang vol en wordt ook niet geleegt. Dus dan sta je daar met je goeie gedrag een beetje naar die brievenbus te loeren.. nog steeds vol, verdorie! naja, dan maar weer mee terug nemen! leuk die belastingdienst papiertjes meenemen
Ik rij me eigen straat in,een busje rijdt ook de straat in... laat die wel een andere fietser doorgaan, bij mij rijdt die nog even een stukje door en gaat spontaan achteruit rijden! ik gillen *stomme lul, kijk is beter in je spiegels!!!!*

Daar werd ik nou zo kwaad om.. alsof die me gewoon niet zag rijden.
Wijk 2, daar had ik krattenvol met Engelbert strauss.. Alles maar mee genomen meteen, me fietsstas logistiek ingedeeld dat ik gewoon niet 2x hoefde te rijden..Dat weigerde ik zoieso wel om 2x te rijden... het regende ook, dusja was blij dat ik me regenjas aanhad! Heb helaas wel een aantal straten 2x moeten bezoeken.. vanwegen die stomme boeken! Was enorm blij dat ik uit eindelijk klaar was.
En ik heb eindelijk bericht van me leidinggevende over me e-mailtje!
Hoi Claudia,
Het is de bedoeling dat je je eigen postwijk behoudt, alleen deze kan wel veranderd zijn. Er kan bijvoorbeeld een optimalere looproute zijn gemaakt, doordat er een straat bijgekomen is. De wijktoekenning in Gorinchem is nog niet gebeurd. Ik kan je wel vertellen dat Gorinchem na 1 november geen HAR meer is, maar SDT en dat de aanlevering van de post verschuift naar een andere bloktijd. Maar hierover krijg je volgende week bericht.
Mijn advies is om even rustig af te wachten.
Ik wilde bijna in het mailtje zetten, dat me wijk al een optimalere looproute had! maarja, die heb ik zelf personelijk gemaakt! Ben erg benieuwt welke straten er bijkomen, ken me niet echt herinneren dat er straten bij zijn gekomen in mijn buurt..

Postbezorgster *religroup**sandd*

is back since 8/7/13!