Re: blogje har099bezorgster!

171
elisa schreef:Haha ik lach altijd om je verhaaltjes je hebt teminste humor hihi!
He hoezo volgende week veel post? Wat weet jij wat ik niet weet? Wat kunnen we verwachten?
Bij ons is er een levering verplaats naar dinsdag! :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

176
Bezorgdagje 11-9-2012

Vandaag lekker om 08:00 begonnen (toen was het nog droog) gelukkig had ik bij deze wijk die Engelbert strauss al bezorgt, dus het liept vlotjes door! kwam niemand tegen, ook niet echt veel gebeurtennissen onderweg. ja 1 ding, kwam in me laaste straat, en ik weet van me zelf 16D geeft problemen want die is al wekenlang vol en wordt ook niet geleegt. Dus dan sta je daar met je goeie gedrag een beetje naar die brievenbus te loeren.. nog steeds vol, verdorie! naja, dan maar weer mee terug nemen! leuk die belastingdienst papiertjes meenemen :lol:

Ik rij me eigen straat in,een busje rijdt ook de straat in... laat die wel een andere fietser doorgaan, bij mij rijdt die nog even een stukje door en gaat spontaan achteruit rijden! ik gillen *stomme lul, kijk is beter in je spiegels!!!!* :twisted: Daar werd ik nou zo kwaad om.. alsof die me gewoon niet zag rijden.

Wijk 2, daar had ik krattenvol met Engelbert strauss.. Alles maar mee genomen meteen, me fietsstas logistiek ingedeeld dat ik gewoon niet 2x hoefde te rijden..Dat weigerde ik zoieso wel om 2x te rijden... het regende ook, dusja was blij dat ik me regenjas aanhad! Heb helaas wel een aantal straten 2x moeten bezoeken.. vanwegen die stomme boeken! Was enorm blij dat ik uit eindelijk klaar was.

En ik heb eindelijk bericht van me leidinggevende over me e-mailtje!

Hoi Claudia,
Het is de bedoeling dat je je eigen postwijk behoudt, alleen deze kan wel veranderd zijn. Er kan bijvoorbeeld een optimalere looproute zijn gemaakt, doordat er een straat bijgekomen is. De wijktoekenning in Gorinchem is nog niet gebeurd. Ik kan je wel vertellen dat Gorinchem na 1 november geen HAR meer is, maar SDT en dat de aanlevering van de post verschuift naar een andere bloktijd. Maar hierover krijg je volgende week bericht.
Mijn advies is om even rustig af te wachten.

Ik wilde bijna in het mailtje zetten, dat me wijk al een optimalere looproute had! maarja, die heb ik zelf personelijk gemaakt! Ben erg benieuwt welke straten er bijkomen, ken me niet echt herinneren dat er straten bij zijn gekomen in mijn buurt.. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door har099bezorger op 11 sep 2012, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.

177
@har

je wijk = straks geen HAR meer ( staat dat voor jouw naam?) en wordt SND.
stopt je onderaannemer ermee vanaf 1 november en ga je rechtstreeks voor Sandd werken?

dat zou wat vergoedingen betreft iets beter worden har... kan je zelf ook onder contract bij Sandd komen.
dat betekent... vakantiegeld en als je ziek wordt , doorbetaald worden.. :mrgreen:

"er kan een optimalere looproute zijn gemaakt.".. het klinkt har alsof jouw leidinggevende er niets meer over te zeggen heeft?
RELI GROEP toch har? want dat kan voor veel andere forumleden ook nieuws zijn :P

178
@carla,

Ja daar staat me naam voor.. en nu wordt het SDT. Ik denk niet dat me onderaannemer er mee stopt. Want toen me zus voor het eerst ging bezorgen voor hun, begon haar wijk ook met *SDT* en dat was dan in 2006/2007.

Ze kijken wel samen met de leidinggevende naar de wijken, maar ik denk idd dat hun er niet veel over te zeggen hebben.
Ik wacht op meer informatie volgende week! i will let you know :)!

179
bezorgdagje 14/9-2012

vandaag weer om 08:00 begonnen. Was nog moe van het sorteren van gisteren, sorteren op zich vielt vies tegen.. stapeltjes bleven iedergeval niet staan. had weer eens 4 bakken voor me 099 wijkje.. en 2 bakken voor me andere wijk. leuk die afwisseling.. dinsdags druk in me andere wijk en vrijdags druk in me 099 wijkje :lol: en ik kon eindelijk weer op me eigen plekje staan. niet veel mensen tegen gekomen, maar het was wel koud! om 09:00 reed ik me eigen straat weer in.
Toen kwam wijkje 2. En die viel vies tegen. geen winkels open. me zus tegen gekomen... en bijna veel fouten maken.. op een geven moment had ik post voor 1 winkel... die is om half 10 pas open.. na heel wat geprobeer is het me gelukt om de post vast te klemmen aan de deur! had geen zin om te wachten! en kwam er ook achter dat er weer 3 winkels weggaan, leuk de te koopborden,, wel jammer, gorinchem heeft zo mooie stad en toch verdwijnen de winkels!

ook viel me op, dat er veel poststukken begonnen met *aan de bewoners van* en dan doodleuk alleen straat en nr 6 neerzetten.. terwijl me wijk allemaal flatten zijn.. dus heb 10 poststukken die ik niet ken bezorgen :?

ik ben iedergeval doodop... rugpijn, last van me been! ben erg blij dat het nu weekend is :lol: oh en ben blij met die gratis krasloot van de bankgirloterij! helaas had ik geen zin om een lot te kopen om te zien hoeveel die waard is... het zou zo maar 10 euro zijn... tja dat was de vorige keer had ik maar 5 euro! tja het kan zo 10 euro zijn :lol:

180
:) Ik zal je vertellen hoeveel namen wel niet klopten van de P c loterij en aan de bewoners is dan handiger te bezorgen. Dan heb je ze altijd tuk. Ik kwam zelfs 3 namen op 1 adres waarvan ik weet dat het voorgaande bewoners waren tja wat moet je ermee!!
Ben zelf erg anti PC loterij en de zgn goede doelen maar bezorg die dingen als iedere post. Gooi m thuis meteen de kliko in. Die aan mij was gericht. Milieuvervuilers zijn het met al die plastik en weet ik veel troep in hun post.