Re: VEEL POST bij Sandd

543
Hier geen dozen stroopwafels maar kratten vol met van die dikke Engelbert Strauss catalogi. Die dingen wegen ruim 900 gram per stuk. :evil: De trolley - die ik al gevuld heb - zit bomvol. Er kan niets meer bij. Dat is alleen nog maar mijn wijk. Voor de Rijksweg (de wijk van mijn collega) heb ik zoveel van die r..boeken dat mijn posttassen topzwaar zijn. Heb mijn man maar gevraagd of hij morgen vrij kan vragen. Hopelijk wel. Want voor de autoroute heb ik 4 kratten vol met post. Puf. De hoeveelheid is niet zo erg maar door die boeken is het totaal gewicht zo'n ongeveer 120 kg. Daar word ik minder vrolijk van. En morgen moet ook mijn auto nog naar de garage voor de montage van een trekhaak en om en kleine reparatie.
Hopelijk zijn die catalogi nu helemaal afgewerkt (bij de klant) en krijg ik er vrijdag niet nóg een stel.
Wie heeft er ook nog van die Engelbert Strauss catalogi bij zijn post? In dat geval wens ik je sterkte.

544
@postbode7

gelukkig slechts 2 kratten strauss op de 9 kratten post.
sorteert wel snel weg postbode 7?

ik had ze wel wat verdeeld op elke straat een paar.
en snel aan je 30 kilo .. herlaadvergoeding.

net als afgelopen vrijdag slagvaardige naast de strauss weer een behoorlijke hoeveelheid post.
weer nieuwe tijdschriften erbij.. ? nu een lekker wijntje..
Laatst gewijzigd door Carla41 op 10 sep 2012, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.

547
@slagvaardige

moet geen gewoonte worden hoor :mrgreen:
volgende week weer wat rustiger.. dan kunnen we weer lijnen :roll:

inderdaad har... menn menn dit is echt post werk.maar tikt ook lekker aan deze keer (Y)

denk je aan de arme hondjes achter de voordeur.. want als je nu de strauss er doorheen swiept..
Grrr......auwwwwwwwww :lol:

549
Heb vorige week inderdaad pas op zaterdag de post mogen ontvangen.
Deze dinsdag ook niets gekregen, werd pas woensdagmiddag.
En nu is het tien voor zes, dus dat zal ook pas morgen weer worden.
Mijn straat is wel een grote en drukke altijd qua post, maar daarom zou ik daar juist mee beginnen, in plaats van als een van de laatste in de wijk, en dan denken: ach, de rest komt morgen wel.

Ik ken de bezorger wel, is vrij aardig. Maar als je het gewoon niet kan combineren, spreidt dan beter je werk.
Helemaal als je zelfs al de post op maandag en donderdag krijgt, om dan nog eens op woensdag of zaterdag te bezorgen, is echt te laat. Ongeacht of het nu om reclame gaat of wel belangrijke post.

Kan als PostNL bezorger ook wel denken: ''ach, die folders gaan pas maandag in, waarom zou ik ze dan niet pas op zondag bezorgen?'' Maar dat zou dus fout zijn.

Heb dus (helaas voor de bezorger) een klacht ingediend.

550
Je kunt bij 'wat een weertje' zien hoeveel post ik vandaag had en wat voor weer het was. Gelukkig zaten er vandaag geen Engelbert Strauss bij. Mijn trolley was zo al vol genoeg. Wel veel CZ en Klingel. Stelletje Zalando-enveloppen en een hele stel van de postcodeloterij. De rest weet ik zo niet. Heb snel gesorteerd want gisteren gingen we nog naar de Mediamarkt en daarvoor wilde ik ver klaar zijn. Heb dus niet alle klanten bekeken. Veel te veel werk. :D Ach, ik wilde toch veel post en nu kreeg ik het ook. Mij zul je nu niet horen zeuren. Volgende week heb ik een andere invalwijk dichter in de buurt van mijn huis. De prognose daarvan is voor dinsdag 255 stuks en voor vrijdag 320 stuks. Voor beide dagen is de prognose voor mijn eigen wijk dinsdag 276 en vrijdag 374 stuks. Dat wordt dus 255 + 276 = 531 stuks voor dinsdag en voor vrijdag 694 stuks. Ook wel de moeite. Als ze dan nog een flink aantal uren berekenen over vandaag en komende week gaat mijn salaris een stukje omhoog. :lol: Wat is jullie prognose voor de komende week? Voordeel van Sandd is dat wij het van te voren weten. Bij PostNL weten ze van te voren toch niet hoeveel post ze voor die dag krijgen? Of heb ik dat mis? Concullega's van PostNL mogen daarop wel reageren.