Re: VEEL POST bij Sandd
562

Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

563Wij weten ook nooit hoeveel post wij krijgen.........meestal kan ik via jullie hier op t forum een inschatting maken.
Wat we ongeveer kunnen verwachten en dat vind ik wel prettig.
En wat is laat...meestal komt de p[ost rond 17 uur of later hier.......soms 18 uur....
Wat we ongeveer kunnen verwachten en dat vind ik wel prettig.
En wat is laat...meestal komt de p[ost rond 17 uur of later hier.......soms 18 uur....
564[quote="Carla41"]@Beauty
zal jij hyper worden van die lucht!
maar net zo onhandig als de stroopwafeldozen? en heb je er veel...
Sterkte morgen!! want gewone post was er ook genoeg.. voor de dinsdag.
Nou de chocola rook je niet hoor. Het is dat er een doosje open ging, anders was het tot op heden een
verrassing wat er in zou zitten. Ik heb voor de chocola uitstel tot morgen gekregen. Was inderdaad geen doen
met de vele gewone post. Ik weet niet hoeveel ik er heb, maar het zijn er veel. Doosjes met 1 reep, doosjes met 2 repen, en doosjes met zelfs 4 repen. En allemaal verschrikkelijk onhandig. Ik denk dat ik een mandje ga meenemen om ze daarin rond te bezorgen.
]
zal jij hyper worden van die lucht!
maar net zo onhandig als de stroopwafeldozen? en heb je er veel...

Sterkte morgen!! want gewone post was er ook genoeg.. voor de dinsdag.
Nou de chocola rook je niet hoor. Het is dat er een doosje open ging, anders was het tot op heden een
verrassing wat er in zou zitten. Ik heb voor de chocola uitstel tot morgen gekregen. Was inderdaad geen doen
met de vele gewone post. Ik weet niet hoeveel ik er heb, maar het zijn er veel. Doosjes met 1 reep, doosjes met 2 repen, en doosjes met zelfs 4 repen. En allemaal verschrikkelijk onhandig. Ik denk dat ik een mandje ga meenemen om ze daarin rond te bezorgen.
]
565Hier is de prognose voor vrijdag nu al 855 stuks. Voor 2 wijken. Deze week heb ik wijk BRE 094 voor 433 stuks en BRE 093 voor 422 stuks. BRE 093 is mijn invalwijk deze week. Nu maar hopen dat het vrijdag gaaf weer wordt met een uitnodigend zonnetje en vooral DROOG. Niet die motregen van vandaag erbij. Hoewel dat was maar een uurtje. Daarna werd het ook droog. Pas later toen ik allang klaar was kwam er even een stortbuitje.
566@postbode7
hier is de prognose voor a.s. vrijdag al 811 stuks voor 1 wijk.
en 487 stuks voor wijk 2
en 723 voor wijk 3 ( iemand werd plotseling ziek, mischien de prognose gezien?))
het gewicht wordt vrijdag 167,3 kilo totaal... 2000 stuks... dat heb ik nog niet eerder gehad.
dat wordt dan 4 x uitrijden..
het bezorgen zal wel lukken op 1 dag.. ik hoop dat ze een beetje redelijk zijn met brengen..
maar als er zoveel post is dan loopt het ongetwijfeld uit.
@slagvaardige... wat worden je nieuwe bloktijden nu?
hier is de prognose voor a.s. vrijdag al 811 stuks voor 1 wijk.
en 487 stuks voor wijk 2
en 723 voor wijk 3 ( iemand werd plotseling ziek, mischien de prognose gezien?))
het gewicht wordt vrijdag 167,3 kilo totaal... 2000 stuks... dat heb ik nog niet eerder gehad.

dat wordt dan 4 x uitrijden..
het bezorgen zal wel lukken op 1 dag.. ik hoop dat ze een beetje redelijk zijn met brengen..
maar als er zoveel post is dan loopt het ongetwijfeld uit.
@slagvaardige... wat worden je nieuwe bloktijden nu?
567Onze bloktijden worden nu tussen 15:00 uur en 17:00 uur. Meestal komt de post in dat geval tussen 17:00 uur en 17:30 uur. 

568@slagvaardige
had je eerst vroegere bloktijden? als je leest dat sommigen het na 18 uur krijgen.
maar ik sorteer ook het liefst smiddags 1 wijk weg.. maar dan moeten ze niet na vieren komen.
ik heb al vanaf begin altijd bloktijd tussen 15 - 17 uur.. half 4 is boffen (komt niet vaak voor)
meestal rond vier/ half 5.
donderdagavond is sorteren geen probleem . tot een uur of 10. dan vrije tijd.
ik denk dat ik na zo,n 1500 stuks mn taks qua scherpte wel heb gehad.
had je eerst vroegere bloktijden? als je leest dat sommigen het na 18 uur krijgen.
maar ik sorteer ook het liefst smiddags 1 wijk weg.. maar dan moeten ze niet na vieren komen.
ik heb al vanaf begin altijd bloktijd tussen 15 - 17 uur.. half 4 is boffen (komt niet vaak voor)
meestal rond vier/ half 5.
donderdagavond is sorteren geen probleem . tot een uur of 10. dan vrije tijd.
ik denk dat ik na zo,n 1500 stuks mn taks qua scherpte wel heb gehad.
569Ja ik had de bloktijd tussen kwart over 2 en kwart over 4 staan. Meestal kreeg ik de post rond half 3. Als je dan 2 wijken hebt, dan redt je het wel voor half 8 's avonds. Maar als je nog 2 wijken na half 6 moet sorteren, dan wordt dat lastig, vooral bij veel post.
570wij halen post zelf op halverwege onze woonplaats dus wij hebben post tussen 12.30 en 13 uur is ook wel nodig met ons aantal wijken als het druk is word het nog laat met sorteren maar je moet er iets voor over hebben