Re: blogje har099bezorgster!

194
Hoi Janny

ik heb antwoord gehad, maar het was wel van de vervanging van me leidinggevende, die was zo alsgewonelijk op vakantie.

dit is haar antwoord:
Hoi Claudia,
Het is de bedoeling dat je je eigen postwijk behoudt, alleen deze kan wel veranderd zijn. Er kan bijvoorbeeld een optimalere looproute zijn gemaakt, doordat er een straat bijgekomen is. De wijktoekenning in Gorinchem is nog niet gebeurd. Ik kan je wel vertellen dat Gorinchem na 1 november geen HAR meer is, maar SDT en dat de aanlevering van de post verschuift naar een andere bloktijd. Maar hierover krijg je volgende week bericht.
Mijn advies is om even rustig af te wachten.

Dus ik wacht af na 1 november weten we meer! alleen een beetje jammer dat ik na dat e-mailtje geen bericht of wat dan ook gezien hebt! :( heb jij toevallig dat bericht wel gekregen?
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

195
Bedankt Claudia,
Ik weet niet anders of het is SDT, na SMN ben ik bij Sandd gaan werken, ik woon in Bleskensgraaf.
Er zat een brief in het krat, ik neem aan dezelfde als jij, maar verder nog niks gehoord
Ik zou niet weten wat er bij mij veranderd kan worden, ik heb de buitenwijk, 14 km.
We wachten af. Gr Janny

198
bezorgdagje 28/9/2012

het is 8 uur! eindelijk worden weer los gelaten! niet veel bijzonders mee gemaakt in me eerste wijk. Al moet ik zeggen dat ik enorm twijfelde bij het pakketje van de bankgiroloterij, zit sins gisteren echt van *past die er wel in?* *moet ik zo nog aanbellen?* *hoe gaan de bewoners reageren?* Maar gelukkig hij pasten in de brievenbus!
Ik was wel erg snel klaar met me wijk.
Dus begon aan me tweede wijk. ook daar was het verdacht stil, ik liep in me eerste straat. kwam een bewoner tegen bij nr 34. dus ik met een flauwe glimlach naar die meneer, terwijl ik met de belastingdienst komt. de meneer kijkt alle poststukken na en begint half duits en half nederlands te zeggen, o dit is niet voor mij, en legt het netjes binnen neer, ik kijk die meneer wat minder vrolijk aan en dacht bij me zelf *hoezo? wonen er meerdere mensen daardan?* de meneer zeg doei. Ik kwam in me eerste winkelstraat, hoor alleen reacties *goh wat ben je vroeg* ik kijk zo naar de klok die er hangt, ik zo vroeg? bij mij weten is het 9 uur, maar op die klok staat half 9, dus zou de klok wel kapot zijn! die vrouw lachen, ja dat klopt!

tot dinsdag!!!

@carla,
ik heb nog 1 baan buiten de post, dus mijn berichtjes komen op de vrijdag altijd laat :mrgreen: en nee ik ben niet ziek, nog niet teminsten

@Miertje
ik ben al 20 jaar afgekeurt voor man zijnde! :cry:

200
Bezorgdagje 2-10-2012

Weer netjes begonnen om 08:00. Het verbaasten mij dat het nog zo warm was. En blijkbaar had me lichaam er veel zin in, die deed het ook rustig aan. naar een mevrouw gezwaaid, en wederom weer 1 fout gemaakt bij het rond bezorgen :lol: sta je dan bij nr 12, post in de doen van nr 10.. is niet handig, wordt tijd dat ik me ogen laat controlen!
Voor de rest niet veel meegemaakt in me eerste wijk.

In me tweede wijk, het was verdomt rustig. ik keek even verbaast op dat ik de folderjongen tegen kwam. die kom ik haast nooit tegen! geen woord gezegt, maar kwam hem in elke straat tegen.
Ook hier niet veel meegemaakt. De winkels waren open of gingen nog open, kon gewoon rustig er door heen lopen.

Bij het afmelden kreeg ik wel even de schrik van me leven, normaal gesproken hoor ik alleen vrouwen aan de telefoon. nu was het een man, ik was zo geschrokken dat ik me naam vergat te geven.

en ik ga vandaag me leidinggevende een e-mail sturen, dat ik op de vrijdag niet langer meer 2 wijken onder me hoede kan hebben. wordt nu elke vrijdag om half 11 verwacht op me werk! :shock: en dat gaat me niet lukken met 2 postwijken.