Re: VEEL POST bij Sandd

584
Ik vind het altijd zo heerlijk als het zo vrieskoud is buiten en dat het dan naar lekkere winterse kost ruikt bij verschillende huizen. Zelfgemaakte snert enzo... hmmmm :)

Als ik dan terwijl moeder de vrouw in de keuken in het pannetje roert, en ik heeeel zielig door het raam naar binnen kijk, krijg ik misschien wel een bakkie. :mrgreen:

588
Ja het wordt weer tijd van warme chocomel en speculaas delen met de Postbezorgers van Postnl. Die kom ik altijd tegen als ik richting de flats fiets. Gaan we in een portiek staan en dan lekker drinken en eten. :lol: Ik zag vorige week al een van die lui met een schuin oog richting mijn krat kijken of er al wat in lag. :mrgreen:

Ik heb ook al een paar keer dunne handschoenen aangehad toen ik naar mijn wijken fietste. Ik heb nog geen halve vinger handschoenen aangehad tijdens het bezorgen, maar als het zo guur blijft, gaat dat niet lang meer duren.

Heb jij van die handschoenen met halve vingers @Elisa? Dat scheelt een hoop hoor!

590
Ja ik heb wel 3 paar halve vinger handschoenen, ooit bij SMN gekregen en die gebruik ik ook! Maar dan worden de vingers toch stijf geen gevoel meer in de toppen. verder blijf ik wel warm hoor! Draag termobroek en zet gewoon een muts op.
Of ik voor lul loop maak me niet uit dan. Moet het warm hebben!