Re: Hoe eerlijk is jouw bank?

3
Meeste mensen weten dit niet helaas wat er met hun spaargeld gebeurd en hoe dat geïnvesteerd wordt. Soms in cluster bommen of milieuverontreinigende zaken! Probeer op deze manier een steentje bij te dragen door het noemen van deze website. In Nederland geven banken niet prijs waar jouw geld naar toe gaat. In de VS zijn ze wel transparanter.

Re: Hoe eerlijk is jouw bank?

5
Ik vind het juist daarin wel passen, omdat ik het geplaatst heb in "even pauze" waar je ook andere onderwerpen m.i. kan aandragen. En al zou het niet passen dan vind ik het wel gepast om hiervan melding te doen omdat ik het erg ernstige zaak vind. Maar misschien is jouw mening anders en vind je het geen probleem dat jouw geld gaat naar zaken die niet echt ethisch kunt noemen: Door o.a. beperking op te leggen van vrijheid van meningsuiting op een ander forum waar het over post gaat en even over iets anders gaat dan post alleen. > Het gaat over een babbeltje hebben je gaat toch wanneer je post gaat bezorgen ook niet alleen maar over het onderwerp post bezorgen hebben met de mensen die je tegenkomt?