Dinsdag de 2 e oktober
Vandaag gaan met met zandlopers lopen. Een extra krat vol met zandlopers, lachen toch. Het worden daardoor erge grote bundels en de Senseo doet ook behoorlijk mee. Ik krijg niet alles mee en zal misschien wel 2 x extra moeten rijden. Hoop t niet dus ik pak mn tassen heel diplomathiek in zodat ik behoorlijk wat mee krijg en het met 2 rondes afkan.
Ben snotterdesnot snip verkouden en ook niet fit. Dacht gisteren nog bij sorteren dat ik wel s ziek kon gaan worden.
Maar na een brakke nacht ga ik gewoon beginnen. Het miezert iets maar de regen buien blijven uit gelukkig.
Het werd best nog gezellig onderweg kwam paar bekenden tegen precies op het goede moment.
Ze vonden dat ik er maar pips uitzag en beter onder de wol kon gaan, ja ja dat ga ik dadelijk ook wel doen.
Mn tempo was traag moet ik zeggen maar kreeg gelukkig alles wel af.
Het wordt er niet betrr op dus ik ga nu onder de wol:(
Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog
243Jeetje @Elisa!
Hier heb je een warm bord kippensoep! Ik hoop dat je daar van opknapt.
Van harte beterschap!!
Hier heb je een warm bord kippensoep! Ik hoop dat je daar van opknapt.

244Jippy jee wat lief dankjullie wel! Ik heb het toch te pakken hoor bah bah. Hoop dat deze bui(griep) gauw overwaait enne ik kan jullie gelukkig niet aansteken.
245Pas op, laatst nog een e-mailvirus opgelopen. Beterschap, Elisa!elisa schreef:Jippy jee wat lief dankjullie wel! Ik heb het toch te pakken hoor bah bah. Hoop dat deze bui(griep) gauw overwaait enne ik kan jullie gelukkig niet aansteken.
246Dan moet je een bord kippensoep over je computer gooien. Helpt gegarandeerd!denieuwe schreef:Pas op, laatst nog een e-mailvirus opgelopen. Beterschap, Elisa!elisa schreef:Jippy jee wat lief dankjullie wel! Ik heb het toch te pakken hoor bah bah. Hoop dat deze bui(griep) gauw overwaait enne ik kan jullie gelukkig niet aansteken.

247Die kippensoep ziet er lekker uit slagvaardige. Zou er zo aan beginnen. Krijg nu al trek. Mijn toetsenbord krijgt het niet hoor. Kan hij niet tegen. Elise, hopelijk ben je snel weer opgeknapt. Dat geldt ook voor de nieuwe. Beterschap allebei. Rust na het werk maar goed uit. Hopelijk is het morgen gaaf weer. Gisteren hebben we pakketjes bezorgd (ja, nu eens op woensdag omdat mijn man zijn vrije dagen op moest maken) en gelukkig ging het pas regenen toen we nog maar 2 pakketjes moesten bezorgen. Het ging stortregenen toen we weer terug in depot waren.
248Tja... de R is weer in de maand. Beterschap beiden! 

249Wat lief ! bedankt hoor! De soep was heerlijk lust nog wel n bord. Ga morgen gewoon aan de bak, ben niet 100 % maar t gaat. Vanmorgen al proefgedraait met een flinke regenwandeling, dat ging goed 

250Vrijdag de 5 e Okt.
Ik weet niet hoe t bij jullie is maar hier komt het met bakken uit de hemel plus heel veel wind. Het was ook voorspeld dus ik ben later opgestaan, dat kon, dochter had eerste uur vrij.
Dus even uitgebreid aan de koffie en de krant. Kijken op de radar die toch al iets beloofd. Onegeveer rond half 11 zou het een poos droog zijn. Nou dat klopte helemaal niet. Ik begon om kwart voor 10 in de regen met die gedachte, ha straks is het droog!
Ja het werd even droog, heel even maar en een stuk later op de ochtend. Maar goed ,ik heb een regenpak, pet en lekkere muziek en je mag me een rare vinden maar ik vind t wel lekker. De post bleef droog op een enkele na. Maar op gegokt en gepost.
Maakte ook nog een foutje door een plakker, de man roept me na en loopt in zn blouse naar me toe. Het was niet erg zei hij en kan gebeuren. Aardig toch? Verderop had een man het met me te doen, jullie ook altijd, zegt hij, door weer en wind, petje af hoor. Ik lach en zeg , Ik hou m nu juist liever even op.
Onderweg merkte ik op dat er best vaak plakkers waren en erg goed op moest letten. Want een fout is zo gemaakt.
Bij de lunch die ik tussen de twee wijken doe meestal, werd het droger. Dus snel dat brood erin en hup gaan met die banaan.
Was niet nodig achteraf want het begon weer flink te spetteren.
Ook de wind ging harder loeien, vooral bij de flats. Dat was wel ertegen in beuken, maar gek mens ik hou van zee en storm. Op zn tijd.
Blij dat ik klaar ben hoor! En ook toch fit genoeg na de griep om de post te kunnen doen.
Ik weet niet hoe t bij jullie is maar hier komt het met bakken uit de hemel plus heel veel wind. Het was ook voorspeld dus ik ben later opgestaan, dat kon, dochter had eerste uur vrij.
Dus even uitgebreid aan de koffie en de krant. Kijken op de radar die toch al iets beloofd. Onegeveer rond half 11 zou het een poos droog zijn. Nou dat klopte helemaal niet. Ik begon om kwart voor 10 in de regen met die gedachte, ha straks is het droog!
Ja het werd even droog, heel even maar en een stuk later op de ochtend. Maar goed ,ik heb een regenpak, pet en lekkere muziek en je mag me een rare vinden maar ik vind t wel lekker. De post bleef droog op een enkele na. Maar op gegokt en gepost.
Maakte ook nog een foutje door een plakker, de man roept me na en loopt in zn blouse naar me toe. Het was niet erg zei hij en kan gebeuren. Aardig toch? Verderop had een man het met me te doen, jullie ook altijd, zegt hij, door weer en wind, petje af hoor. Ik lach en zeg , Ik hou m nu juist liever even op.
Onderweg merkte ik op dat er best vaak plakkers waren en erg goed op moest letten. Want een fout is zo gemaakt.
Bij de lunch die ik tussen de twee wijken doe meestal, werd het droger. Dus snel dat brood erin en hup gaan met die banaan.
Was niet nodig achteraf want het begon weer flink te spetteren.
Ook de wind ging harder loeien, vooral bij de flats. Dat was wel ertegen in beuken, maar gek mens ik hou van zee en storm. Op zn tijd.
Blij dat ik klaar ben hoor! En ook toch fit genoeg na de griep om de post te kunnen doen.