Re: blogje har099bezorgster!

212
mennn heb me nieuwe stratenlijst binnen, hoezo logische ingedeeld? heb 4 straten naast me eigen wijk, vervolgens moet ik bij 1 hele lange straat nog even langs het ziekenhuis om daar de post te brengen, ben meer aan het rijden als dat ik aan het bezorgen bent, ik ben dol blij dat ik op tijd hebt aangegeven dat ik geen tweede wijk meer wilt! ik ga van 9 straten naar 15 straten en het ergste is, heb 4 straten die dus in me vorige krantenwijk vield! ik zie op me lijst huisnummers staan, die ik in de jaren heen nog nooit ben tegen gekomen!!! zo maar eens mailen, even kijken of er wat duidelijkheid geschept kan worden!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

213
@har

Ga je dus van 28 straten naar 15 straten.. dat gaat je toch wel tijd schelen har!
en je houdt dan toch nog een vergoeding over waarvoor het wat oplevert om hem te lopen. (Y)

ziekenhuis is altijd open, kan je even een gratis bakkie koffie halen en mocht je onderweg vallen
heb je direct eerste hulp.

straten met nummers die niet bestaan, mooi toch krijg je er ook geen post voor.
ik probeer je op te vrolijken har! :mrgreen:

216
Bezorgdagje 5-10-2012

ik keek naar buiten, en pakte gauw me regenkleding. ik had 6 bakken voor me eigenwijk en 3 voor in de stad.
Heel veel kleine irritante poststukken die steeds weer weggeleden. Het moment dat ik begon was het aan het regenen, en niet zo beetje ook! alles was droog gebleven, behalve me schoenen +sokken.
Niet veel mensen tegen gekomen, maar ik had voornamelijk ook geen zin om te kletsen.
Niet veel bijzonders gezien of gehoord in mijn wijkje.

wijkje 2, langszaam na beetje ben je toch wel afscheid aan het nemen, het is toch wel een wijkje aan me hart. het regenden iedergeval wel nog steeds, heel veel winkels waren nog niet open. dus deed ik wederom de post tussen de muur en de deurklink. ik had er niet zoveel zin in!

217
@Carla
ik moet nog kijken naar me vergoedingen, die is voor me nieuwe wijk € 2.15. dus gaat zondag kijken of ik er op achteruit gaat of juist op vooruit.

@janny
ik ben er niet blij mee, het is zo onlogisch ingedeeld, heb ruim 3 uur gezeten en heb inmiddels 2 verschillende routes.

@carla
van 28 straten naar 15? waar haal jij die 28 straten vandaan?
hahaha ja dat scheeld!
:lol: ik zie me zelf al graven, om te kijken of er iets onder de grond ligt.

mijn nieuwe wijkcode is:
SDT-015. :shock:

218
@har099
28 straten..ik lees mijn klassiekers har .
op 21 september schreef je in je blog... bij elkaar opgeteld heb ik nu 28 straten..

kan me wel voorstellen dat je met wat weemoed je 2e wijk deed har.
de winkeliers gaan je vast missen met je post tussen muur en deurklink . :P

volgende maand bericht in de krant ( die jij rondbrengt): Oproer in Gorinchem,
winkeliers houden de zaken gesloten totdat HAR weer terugkomt :lol:

ga je straks har015 heten :?:

219
@Carla

ohh die van 28 straten bedoel ik mijn wijk en me invalwijk.
of de winkeliers gaan me niet missen, denk wel dat ze de eerste week gaan denken, goh nieuwe bezorgen? ohh de post is wel erg laat.

:mrgreen: Ze missen me met kiespijn en er gaan toch een x aantal winkels weg!

Nee ik blijf gewoon har-099 heette, als ode van me kleine wijkje!

220
bezorgdagje 9/10/2012

het was best rustig vandaag qua post.. 2 bakken voor de ene wijk en 1 bak voor de andere wijk.
niet veel bijzonders meegemaakt vandaag! het was koud en gelukkig niet nat! ik liep overal vlotjes doorheen en had geen 1 fout gemaakt vandaag! nu alleen niet vergeten om me af te melden, helaas mag dat niet meer via de telefoon 0_o.

tot vrijdag all! :)