Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

252
Dinsdag de 9 e Oktober

Superweertje vandaag!! Mag ook wel na al die regen van afgelopen week. Doe mn vest aan en geen jas wat me nog een beetje zomerkriebel geeft. De griep heeft zich afgemeld maar kamp nu met een flinke bronchitis. Hoestend gaan we de dag en nacht door en dat mat je wel af.
Dus het begon al goed om maar eens eerst te struikelen bij mijn fiets in laden. Bwam plat op t tuinpad maar weer.
Vandaar uit met goede moed begonnen maar het gaat al snel mis , mn hand bleef al haken achter een brievenbus klep.
Even verderop snij ik me aan een scherpe rand van een brievenbus. He toch, bah.
Happend naar lucht, non stop doe ik mn rondes. Het is niet veel vandaag dus alles gaat met gemak mee. Hier en daar wordt naar me gezwaaid.
Kwam ook nog mijn zadel saboteuse tegen, die tijd terug een stuk in mn zadel sneed. Maw dat aso tokkie wijf van bijna 2 meter met dr hond. Dus ik verstandig even een zijstraat gelopen zodat ik haar niet tegenhoef te komen. Geen zin in!
Hoorde ook dat we as dinsdag met een raar ding aan moeten gaan post lopen, het is een slag van de Pc loterij.
Alle haren gaan meteen overeind dat snap je, Ik Doe Dat Ding Echt Niet Aan!!
En dan lees je de mutserige reakties daarop dat ze ook nog in staat zijn dat aan te gaan trekken. Tssssss.

Goed ik ga lunchen nu t zit erop.

Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

253
Die lui die berichten dat ze die dingen gaan aantrekken zijn mutsende slijmballen. :twisted:
Ik ben benieuwd wat er voor envelop in de brievenbus of bak gaat vallen. Misschien een blauwe? :mrgreen:

Volgende week ben ik in ieder geval vrij. Mag mijn vervanger (zoals ik al eerder op het forum vermeld heb haha) lekker in zo'n hesje gaan lopen. Helaas loop ik wel de buit mis, maar ja, je kunt niet alles hebben.

Ik zal aan jullie denken hoor als ik lekker in het tropisch zwembad baantjes aan het trekken ben. :mrgreen: