Nou, ook vandaag prima weer, en zelfs best warm.
Geen druppel regen gehad vandaag, terwijl het gisteravond en afgelopen nacht flink heeft geregend, met onweer erbij..
Nou, ik ging mijn ronde doen in een spijkerjasje, maar ben van narigheid naar huis teruggefietst om een regenjas aan te doen.
En toen ik weer verder ging was het droog
hier was het broeierig warm.. ik heb maar een paar drup regen gehad.. afgelopen nacht is het hier behoorlijk tekeer gegaan. Gelukkig maar ook, ik had een behoorlijke vracht post. Ben blij dat ik eindelijk thuis ben!!
Yeah, ben zwanger!!! 15 december uitgerekend!!!
4 weken te vroeg, maar:
13 November de trotse mama geworden van een dochter!!!!
Behoorlijke vracht post? Vreemd, wij (bij TNT dan) hadden vandaag juist eens zéér weinig, was in amper 2 uurtjes alweer klaar, wat de afgelopen weken niet meer voorgekomen is...(!) Rare poststromen zeg iig.. Nouja daar ging dit topic niet over, ook hier was het vandaag en woensdag echt perfect qua 't weer, alleen gisteren was het wat minder mooi (bewolkt en wat benauwder)
Zoals vandaag mag het dus altijd wel zijn. Gewoon heerlijk om buiten te zijn, en rond te fietsen door de wijken, om je ook nog even nuttig te maken, en de post te bezorgen Sorry, maar ik ben momenteel een beetje in een melige bui....
Ja dat vond ik ook, heerlijk dit weer! Niet dat ik erdoor sneller klaar was maar heb wel zonder pauze aan 1 stuk door bezorgt. 3 wijken dus, iets van 800 stuks.