Re: blogje har099bezorgster!

241
bezorgdagje 2/11/2012

had er vandaag de pee in. gisteren bezig geweest met sorteren en zag de bui al hangen. alle straten door elkaar, me stratenlijst erbij, waar ik nauwelijks naar keek. maargoed, 8 uur, dacht laat ik beginnen, op het laatste moment bedacht ik me om gewoon me eigen wijk maar te lopen en de nieuwe straten als laatst. alles ging goed, tot dat ik bij het ziekenhuis kwam. Bij balie 1 kon ik de nr 61 poststukken kwijt, toen liep ik helemaal naar de balie in het ziekenhuis,daar werd ik doorverwezen naar de postafdeling... had inmiddels het hele ziekenhuis gezien. maar de postafdeling heb ik gevonden.

inmiddels teruggereden voor lading 2. ik rij eerst de losse straten. en toen naar een tandarts. hangt er groot POST EN KRANTEN bij pijlstraat 5 in de bus doen. keek naar de grote dikke poststukken en dacht, god dat heb ik weer. dus ik rij daar heen, loopt vlug naar binnen, geeft de post en rent weer naar buiten.

Bij thuiskomst dacht ik meteen aan *brainstormen vanavond* nu ga ik dus weer een route maken die wat zinvoller is dan die van vandaag! :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

242
Bezorgdagje 6-11-2012

we beginnen om half 10 maar eens met de post, eerst nog naar de huisarts geweest.me tassen ingepakt, wederom met een nieuwe route. wilde net weggaan, maar zag dat de groenebak naar buiten moest, dat deed ik dan maar als eerst. en dan eindelijk beginnen met de post. rijdt om de dag goed de beginnen weer eens de verkeerde richting op, tja... de oude route blijft nog wel even hangen. niet veel bijzonders meegemaakt in deze wijk, maar 1 ding weet ik zeker aan deze wijk wen ik nooit! ik blijf bezig met routes maken, ken gewoon niet de juiste route vinden. ook had ik de pech dat ik bij het terugrijden naar huis onder een boom fietsen, een witte vlaag zag en platsss daar was een vlek zo groot met vogelpoep op me broek. en daar was ik niet blij mee op dat moment

Toen had ik op korte termijn een invalwijk. wanneer ze belde? om half 4 op een maandag. Ze zei wel dat ik dan 2x 2 verschillende chauffeurs tegen zou komen. uiterraad was het na 18:00 dus dacht ik, ik loop wel naar buiten, om de kratten te ontvangen... was zo blij met me invalwijk! eindelijk weer even wat anders. Maar heb nu al spijt. had 4 bakken. het waren 5 straten, maar geloof me daar doe ik dan echt geen 1 uur over, nee dit is een 3 uur wijk. het fietsen opzicht was al een avondtuur, maar om de wijk zo snel weer in het geheugen te willen hebben, dat kosten me wel veel moeite. 3 straten verder. Moest oversteken om naar de nieuwbouw te kunnen. Natuurlijk werd dat omrijden omdat ze de weg hadden weggehaald. komt in de straat, ziet dat half jaar wel veel veranderd, huizen waren klaar en bewoont. ook kreeg ik een nieuwe straat. ik keek eerst gisteren op googlemaps schrok me eerst dood, omdat ik dacht o god ik wordt naar werkendam gestuurt. Blijkt die straat naast de nieuwbouwstraat te liggen. maar wat een drama om daar te komen, de weg was nog niet klaar en moest over een grind paadje. Eindelijk daar aangekomen, keek ik domweg naar de vuilisbak om te zien waar ik in hemelsnaam beland was. helemaal de straat uitgereden om nr 1 te vinden, heb de straat helemaal uitgereden.

ik reed terug, kreeg een belletje of ik deze wijk de hele maand wilde lopen. ik zo ja hoor! behalve deze vrijdag!!! maar de terugreis naar me huis was een hel! had wind tegen :cry:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

245
Hoi Claudia,
Zo te lezen moet jij ook nog wennen.
Hier in ons dorp zijn de bezorgers ook niet blij met de onlogische indeling, 1 persoon kreeg de kratten met nieuwe wijkindeling en ze wist van niets, zo kan het ook gaan, ze heeft er niets van gezegd omdat de vergoeding meer werd :?
Ik heb een lange weg die ik heen en terug moet fietsen waar ze al maanden aan werken en laten me 20 min om fietsen of zeggen moet je maar een bromfiets kopen, 'k ben nu zover dat ik 's middags nog een keer ga als ze weg zijn om 16 uur
En zo hebben we allemaal wat, een goede dag verder! Janny

250
Nou.. bij ons worden ze in week 46 aangeleverd. Dat is volgende week dus.. al.. en dan krijgen we pas op 29 november de adresstickers..
Lekker.. zit je twee weken met die kl&*re dingen in huis. :evil:

Eta: ik las niet goed. Ze worden in week 47 en 48 aangeleverd. Ik krijg ze overigens al in week 47.