Sorteerdagje 12/11/2012
kwam thuis, schrik van me leven, me vader was weer me postbakken vergeten buiten te zetten. Ik probeer al de hele week me baas te mailen van Goh postbakken mogen wel naar achteren. Doet me vader zo stunt! ben nog nooit zo kwaad geweest. uiterraad me leidinggevende gemailt, ik heb trouwens een nieuwe leidinggevende. En het uitgelegt hoe het zat.
Ook vielen de postbakken wel mee, had er maar 4.
Bezorgdagje 13/11/2012
Ietsje vroeger begonnen als normaal, half 8. Helemaal naar gorinchem-oost gereden, heb prescies uitgerekend hoelang ik er over gedaan hebt, 2 lange uurtjes en dat als het dan rustig is. In deze wijk heb ik niet veel beleeft eigelijk, even saai als altijd. Kinderen gaan naar school, moeder en vader gaan werken. Oja en zag een ijzerdraadje over het hooft, en boem daar lag ik met post en al op de grond. Heb wel het houtenpaaltje er uitgetrokken toen ik viel. Ik dacht bij me zelf, welke held doet nou een ijzeredraad spannen en zo neer zetten dan men er overheen valt?
2 uur later, helemaal gebroken. Dus hup verder met me eigenwijk. Wederom de route die ik nam, was geen succes.Kwam wel me zus tegen, maar daar bleef het bij. Voor de rest de hele tijd een beetje zitten tobben over me route. komt er gewoon niet uit!
1 uur later, ik ga naar dordrecht, mag daar ook werken. blijken ze me hele rooster te hebben veranderd. en ik was juist zo blij dat ik een inval wijk had (not!!). Dus ik zat zo te denken, als het nou drukker wordt als vandaag, dan red ik dat dus niet. Dus ik kwart voor 5 nog gebeld met de mededeling dat ik gewoon echt niet de invalwijk meer erbij kan hebben. Daar hadden ze begrip voor. En hoef nu dus niet meer naar Gorinchem-oost!

Postbezorgster *religroup**sandd*

is back since 8/7/13!