http://www.r95.nl/r95-publicaties/r95-p ... ftijd.html
Staat op bovengenoemde website aangegeven. Daarnaast wilde het re-integratie bureau graag dat ik ga stoppen met de post. Dit omdat ik voor 28 uur in de ziektewet zit. Dan zitten die 6 uren alleen maar in de weg zo redeneert men. Ik begrip nu waarom het re-integratie bureau dit ook wil: Ik heb namelijk recht op een job-coach vanaf 12 uur. En de post is 6 uur! Dan zou ik dus een baan er bij moeten zoeken wat 12 uur moet zijn.
Re: UWV erkent vermoeidheidsklachten niet bij ASS
2@verzendenenontvangen
met twee wijken maak je toch makkelijk 12 uur per week?
met twee wijken maak je toch makkelijk 12 uur per week?
Re: UWV erkent vermoeidheidsklachten niet bij ASS
3Vandaag met bezorgen van wijk 1: 1,5 uur en de andere wijk die minder compact is 2 uur en 15 minuten.
Ik sorteer het in circa 20 minuten op straat. Op huisnummer lukt me minder goed om daar snelheid in te krijgen. In de grotere wijk doe ik een uur over voor het sorteren. De andere wijk wat meer uit flats bestaat sorteer ik niet alles op nummer maar per flat.
Ik sorteer het in circa 20 minuten op straat. Op huisnummer lukt me minder goed om daar snelheid in te krijgen. In de grotere wijk doe ik een uur over voor het sorteren. De andere wijk wat meer uit flats bestaat sorteer ik niet alles op nummer maar per flat.