Re: VEEL POST bij Sandd

651
Hier idd ook die ##%##@ gele doosjes :| Wat een verschrikking. Moeilijk mee te nemen, in de bundel lukt niet omdat ze te glad zijn en de boel er dan uit glijdt, en de bundels dan veel te groot en onhandig worden... ik heb uiteindelijk een (post) schoudertas genomen, daar past precies zo'n oud geel krat van wijlen selektmail in en daarin de gesorteerde doosjes meegenomen, het geheel vastgesjord aan de trolley. Zo is het wel gelukt maar wel met hulp van mijn privé post-elf (vriend) maar het heeft wel flink meer tijd gekost. Gelukkig hier (Harlingen) verder geen sneeuw meer gevallen. Een relaxed weekend allemaal!

652
@elisa

Ja. vanmorgen tussendoor verder gesorteerd..
dat is niet voor herhaling vatbaar maar ik ben verwend.. half 7 savonds was
echt een uitschieter. kan gebeuren..
voor de chauffeurs ook zwaar lijkt me..

Nu een lekker gluh weintje.. weekend! :P
wat een doosjes ... ik hoop dat er dinsdag niet nog meer komen.

binnenstraten waren wel goed loopbaar ( met de ijzers) .
fietsen is weer even wennen.. je evenwicht houden in de prut
.

653
O ja erg he dat ze zo laat zijn dat is hier ook zo vaak geweest en dan net als jij de volgende dag verder sorteren, niet leuk maar ik ga nooit lang door savonds dan, tot 8 uur journaal dan is morgen zien we wel verder.
Ja gele doosjes komen nog meer hoor, hier is lang niet alles aangeleverd en het was al zo veel, ellende die dingen.
De sneeuw bleef aan mn ijzers plakken steeds dat liep voor geen meter.
Maar ik laat ze er wel onder zitten voor komende keren.

Ik aan de rose trouwens hihi!
Fijn weekend he!

654
@elisa

de doosjes heb ik apart gehouden voor in de mand en gebundeld per zes.
dan pakte ik het er bij elke straat zo bij.
dat valt niet ergens tussen te sorteren.

de ijzers vind ik wel prettig, je kan er makkelijk mee fietsen en als de fiets gaat glijden
sta je zelf direct stabiel.. ook als je van een helling af moet.
en als ik een winkelcentra in ga , makkelijk af te doen.

maar wel die van de ANWB!
Goed weekend!

656
@slagvaardige

en blij dat we zijn dat het klaar is .
jij kreeg de post gisteren ook laat slagvaardige..

wat scheelt het als je naar de prognose van a.s. dinsdag kijkt.
nog steeds veel post.. meer kilo.s post 600 stuks.. dat is zo,n aangenaam verschil :lol:

mijn prognose van 800 veranderde gisteravond in 1000 stuks.. ik moest even slikken.
want dit was wijk 1.. :mrgreen:

659
Die postcode loterij doosjes waren best vervelend. Ik kreeg er een paar die geplet waren, ik heb er een briefje bij gedaan met verontschuldigingen en ze gewoon in de brievenbussen gegooid.
Plus punt van de geplette doosjes was wel dat ze makkelijker te stapelen waren. Mss had ik ze gewoon allemaal moeten pletten er een briefje bij moeten doen XD grapje grapje, zou ik nooit durven. (Als je bij de watervalplein 466 bezorgd mag je best die doosjes pletten van mij. Ik zal niet klagen. ;))
De sneeuw viel best mee, ik kreeg het warm van het fietsen, de kou was best fijn tijdens het bezorgen van de post.
Ik had een (Y) dag gisteren

660
Ja die doosjes waren bij het sorteren al een ellende. Vielen uit mijn handen als ik een stapel uit de sorteerkast op tafel wilde leggen. In de bundel wilden ze ook niet blijven zitten dus maar de hele zooi doosjes apart na de gewone post gesorteerd. In de zwarte kratjes op route gedaan en na de trolleyronde met mijn man (hij meerijdend) die doosjes bezorgd. Nee,die dingen mogen wegblijven. Ze waren van de postcodeloterij. Is er iemand van jullie die ook thuis zo'n ding gekregen heeft? Die inhoud kon zeker niet in een gewone envelop? Was stukken makkelijker geweest (denk ik).