Re: slecht betalen lopersgeld

11
Daar zou ik ook achteraan gaan. Jij doet jouw werk en zij moeten hun werk doen en dat is jou netjes uitbetalen. Doen ze het niet dan kun je de post inderdaad weigeren. Tot ze wel betaald hebben. Je bent OVO dus kun je opdrachten weigeren. Ik werk ook voor Sandd en krijg keurig mijn salaris. Jij ziet zeker bij een onderaannemer?

15
ik had beloofd om jullie op de hoogte te houden daarom nu dit bericht ik heb nadat ik de post had terugestuurd helemaal niets meer gehoord (sandd zelf ook niets gedaan) en heb ik dan ook een dringende aangetekende brief gestuurd en het laatste bedrag ontvangen dus voor mij is het einde bericht maar ik hoop dat als er iemand is die dit ook meemaak laat het er niet bij zitten

17
Nee, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Loop voor depot Breda (Oude baan 14) en elke maand wordt het salaris keurig overgeboekt. Maar ga er achteraan want dit hoort niet. Loop je echt voor Sandd zelf of voor een onderaannemer? En als ze niet willen betalen ga jij gewoon geen post bezorgen. Bel wel daarover op. Dan sturen ze jou geen post. Post bezorgen o.k. maar dan ook poen ontvangen. Het is geen vrijwilligerswerk. Het is een betaalde baan!